7 گیگابایت اینترنت رایگان هدیه شاتل موبایل در روزهای عید قربان و عید غدیر


مشترکین سیم کارت‌‌های شاتل موبایل در روزهای عید قربان و عید غدیر تا ٧ گیگابایت اینترنت هدیه می‌گیرند. بر اساس اعلام روابط عمومی شاتل موبایل این اپراتور در روزهای عید قربان و عید غدیر به کلیه مشترکین خود بسته اینترنت شاتل موبایل پلاس یک روزه هدیه می‌دهد. بر اساس این گزارش، در روزهای اعیاد قربان و غدیر بسته 650 مگابایت...

7 گیگابایت اینترنت رایگان هدیه شاتل موبایل در روزهای عید قربان و عید غدیر
مشترکین سیم کارت‌‌های شاتل موبایل در روزهای عید قربان و عید غدیر تا ٧ گیگابایت اینترنت هدیه می‌گیرند. بر اساس اعلام روابط عمومی شاتل موبایل این اپراتور در روزهای عید قربان و عید غدیر به کلیه مشترکین خود بسته اینترنت شاتل موبایل پلاس یک روزه هدیه می‌دهد.
بر اساس این گزارش، در روزهای اعیاد قربان و غدیر بسته ۶۵۰ مگابایت شاتل موبایل پلاس یک روزه به کلیه مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل هدیه شده و به مشترکینی که از عید قربان تا روز عید غدیر، حداقل ۵۰۰۰ تومان تراکنش اعم از خرید شارژ یا بسته اینترنت از هر یک از درگاه‌های فروش این اپراتور انجام دهند، در روز عید قربان ۷ گیگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس یک روزه دریافت خواهند کرد.
متقاضیان برای انتخاب شماره و خرید سیم‌ کارت شاتل با پوشش سراسری3G و 4G و پیش‌شماره ۰۹۹۸ با کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل یا یکی از ١۵٠٠ نماینده فروش و خدمات پس از فروش شاتل موبایل در سراسر کشور مراجعه کنند و یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان شاتل موبایل تماس بگیرند و سیم کارت با شماره انتخابی خود را درب منزل تحویل بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس