دی یونگ:/ دوست ندارم فان دبیک را با پیراهن رئال ببینم


دی یونگ:/ دوست ندارم فان دبیک را با پیراهن رئال ببینم

فرانکی دی یونگ ستاره سابق آژاکس و حال حاضر بارسا مخالف انتقال دوست صمیمی اش دانی فان دبیک به رئال مادرید است.

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ که بارسلونا تابستان امسال از آژاکس به خدمت گرفت، در گفت‌و‌گو با شبکه ESPN‌ اعتراف کرد که امیدوار است شایعه پیوستن هم‌تیمی سابق و هموطنش دانی فان‌دبیک به رئال مادرید به حقیقت مبدل نشود.

با بسته شدن پنجره خرید بازیکن در فوتبال انگلیس، احتمال موفقیت رئال مادرید در خرید پل پوگبا از منچستریونایتد و کریستین اریکسن از تاتنهام به صفر رسیده است و به همین دلیل از فان‌دبیک به عنوان محتمل‌ترین گزینه برای تقویت خط میانی رئالی‌ها یاد می‌شود.

دی یونگ:/ دوست ندارم فان دبیک را با پیراهن رئال ببینم

هافبک هلندی بارسلونا در مورد شایعات انتقال فان دبیک به رئال گفت:« ترجیح می‌دهم که فان‌دبیک به بازی‌اش در آژاکس ادامه دهد؛ چون دوست ندارم که او را در تیم رقیب ببینم. ضمن اینکه با ماندن او، آژاکس قوی‌تر خواهد بود. با این حال اگر همه چیز قطعی شود و او به رئال مادرید برود، برایش بسیار خوشحال خواهم شد. او لیاقت بازی در رئال مادرید را دارد؛ چون بازیکن بزرگی است و اگر بیاید هم می‌توانم در اسپانیا به ملاقاتش بروم.

مطمئنم اگر دبیک به رئال مادرید ملحق شود، در این تیم موفق خواهد بود. فکر می‌کنم که او فصل گذشته هم در لیگ قهرمانان اروپا به خصوص در مراحل حذفی توانایی‌هایش را اثبات کرد. من فکر می‌کنم که او به تمام دنیا و تیم‌های اروپایی نشان داد که کیفیت و توان لازم برای بازی در این سطح را دارد.»

دی یونگ:/ دوست ندارم فان دبیک را با پیراهن رئال ببینم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژل مانیکور برای سلامت ناخن مضر است؟