مشخصات قابل ملاحظه تویوتا یاریس 2019 | فیلم


مشخصات قابل ملاحظه تویوتا یاریس 2019 | فیلم

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اندمشخصات موتورسیکلت برقی نووس با قابلیت‌های ا...نسل جدید تویوتا سوپرا 2020 معرفی شد | فیلم...معرفی کراس اوور کنا توسط کمپانی هیوندای |...

سدان جمع‌وجور تویوتا یاریس که پیش از این با نام سایون iA و یاریس iA شناخته می‌شد، با پسوند سدان برای سال ۲۰۱۹ رونمایی شد. سدان تویوتا یاریس مدل ۲۰۱۹ به خریداران حق انتخاب از سه سطح آپشن (L، LE، XLE) ارائه می‌دهد؛ بر خلاف نسخه‌های پیشین خود که تنها در یک سطح از مشخصات عملکردی ارائه می‌شد. صرف‌ نظر از این که کدام‌یک از سه طرح موجود انتخاب شود، همه‌ آن‌ها با آینه‌های جانبی الکتریکی و طراحی اسپرت ارائه می‌شوند که دارای تریم لانه‌زنبوری برای جلوپنجره مشبک است. همچنین مجموعه‌ای از طرح‌های سیاه پیانویی و کرومی برای فضای داخلی وجود دارد؛ اما هنوز اطلاعات بیش‌تری در مورد آن منتشر نشده است.

در مدل‌های LE یا XLE تویوتا یاریس مدل ۲۰۱۹ چراغ مه‌شکن، آینه‌های گرم‌شونده با چراغ‌های راهنمای LED توکار، رینگ‌های ۱۶ اینچی با ظاهر جدید مفرغی تیره مختص مدل ۲۰۱۹، همراه با اسپویلر کناری در عقب به‌عنوان امکانات اختصاصی ارائه شده‌اند. سیستم‌های ایمنی فعال قادر به کاهش برخورد‌ها در سرعت پایین هستند و به راننده درباره پیش‌بینی برخورد از جلو، هشدارهای شنیداری و دیداری می‌دهند. در صورتی که راننده هشدارها را نادیده بگیرد، خودروی تویوتا یاریس به‌طور خودکار ترمزها را فعال می‌کند.

قدرت توسط پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری تأمین می‌شود که نیروی خود را به جعبه‌دنده‌ی دستی ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک با همان تعداد دنده‌ انتقال می‌دهد. اگر به دنبال عملکرد اقتصادی خودرو هستید، مدل اتوماتیک ۸.۷۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای شهر و ۷ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر در بزرگراه سوخت مصرف می‌کند. در شرایط ترکیبی، میزان مصرف سوخت به ۸ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد که البته با توجه به حجم پیشرانه، خیلی عالی به نظر نمی‌رسد. پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه ۱۰۶ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و قادر است ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. همچنین یک حالت اسپرت در خودرو وجود دارد که برای بهبود تجربه رانندگی، احساس گشتاور را افزایش می‌دهد.

تمام مدل‌های سدان کوچک تویوتا یاریس مدل ۲۰۱۹ ترمز جلوی دیسکی و ترمز کاسه‌ای (تعجب نکنید درست متوجه شدید!) در عقب ارائه می‌دهند؛ درحالی‌که در فضای داخلی یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی با قابلیت تشخیص صدا و دوربین دید عقب وجود دارد.سیستم صوتی بخشی از پکیج استاندارد است و خریداران با استفاده از اتصالات USB، بلوتوث و آی‌پاد داخلی قادر به پخش موسیقی مورد علاقه خود خواهند بود.

تمام مدل‌های تویوتا یاریس ۲۰۱۹ مجهز به کروز کنترل و دکمه‌ی استارت هستند و مدل‌های LE و XLE به سیستم کلید هوشمند (Smart Key System)‌ مجهز شده‌اند که در مقابل سیستم پایه بدون کلید برای مدل L قرار می‌گیرد. برای حسن ختام لیست ویژگی‌های استاندارد، پنجره‌ی قدرتی الکتریکی، صندلی عقب دوقسمتی (۴۰/۶۰) و دکمه‌های کنترلی روی غربیلک فرمان ارائه می‌شود.

در بالاترین مدل تویوتا یاریس که با XLE مشخص می‌شود، چراغ‌های اتوماتیک LED، ورودی نورانی، فرمان و ترمز دستی چرمی، کنترل آب‌وهوای خودکار، برف‌پاک‌کن خودکار شیشه جلو و صندلی‌های کاملا چرمی جلو در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. سدان تویوتا یاریس مدل ۲۰۱۹ تا اوایل پاییز ۲۰۱۸ برای فروش آماده خواهد شد و در حال حاضر قیمت مشخصی در دسترس نیست؛ اما به نظر می‌رسد که تغییر قابل توجهی نسبت به تویوتا یاریس iA مدل ۲۰۱۸ نداشته باشد که با ۱۵,۹۵۰ دلار برای مدل دستی و ۱۷,۰۵۰ دلار برای مدل اتوماتیک عرضه می‌شود.

(۳۷)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو