مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان پسر کشور در شهرکرد آغاز شد


مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان پسر کشور در شهرکرد آغاز شد

شهرکرد- ایرنا- رقابت سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول سراسر کشور روز دوشنبه همزمان با عید سعید قربان در شهرکرد آغاز شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: در این دوره از مسابقات که در ۳ رشته پایه شنا، ژیمناستیک و دو و میدانی برگزار می شود از هر استان بیش از ۷۵۰ دانش آموز پسر مقطع متوسطه اول به رقابت می پردازند.

خدایار قاسم پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت کنندگان در این رشته ها در ماده های مختلف به مدت ۳ روز با هم به رقابت می پردازند و در پایان تیم های برتر، نفرات برتر، تیم اخلاق معرفی می شوند.

وی با اشاره به شعار امسال مسابقات با عنوان "ورزشکار، دوستدار و حافظ محیط زیست " اظهار داشت: برای نخستین بار در مسابقات ورزش دانش آموزی کشور به تیم برتر در حوزه حفظ محیط زیست نیز کاپ محیط زیست اهدا می شود.

به گفته قاسم پور، در سی و ششمین دوره مسابقات پسران و سی امین دوره مسابقات قهرمانی ورزشی دانش آموزی دختران ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان ، مربیان، سرپرستان، داوران، ناظران و عوامل اجرایی شرکت دارند.

وی گفت:این دوره از مسابقات از ۲۰ تیرماه تا ۳۰ تیرماه در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد و استخر شنای دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.

استان چهارمحال و بختیاری با داشتن امکانات و تجیهزات ورزشی مناسب برای چهارمین سال پیاپی میزبان مسابقات قهرمانی دانش آموزان سراسر کشور است.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان