کنسرت ایوان بند در برج میلاد در شامگاه دوشنبه ۲۱ مردادماه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری موج، سانس اول کنسرت گروه ایوان درحالی راس ساعت ۱۹ شامگاه روز دوشنبه 21 مردادماه 98 و بدون هیچ تاخیری آغاز شد که ظرفیت سالن تقریبا به طور کامل پرشده بود.

در کنسرت امشب، این گروه تمامی آثارشان را برای مخاطبان خود اجرا کردند.

حسین شریفی خواننده ایوان بند، برای شروع کنسرت انتخاب کرده بود. پس از آن «بام تهران»، «نگم براتون»، «تو که معروفی» و «عالیجناب» قطعات دیگری بود که این خواننده برای مخاطبانش اجرا کرد.

کنسرت ایوان بند بدون تاخیر و با سه بار تکرار یک قطعه برگزار شد

در بخشی از این برنامه شریفی گفت: خانم پوران درخشنده را به عنوان یکی از بهترین‌های سینمای ایران که آثار بسیار زیبایی داشته است و در سالن حضور دارد به شما معرفی می کنم. این کارگردان سینمای ایران با تشویق حاضران در سالن روبرو شد.

در ادامه بنا به درخواست تماشاگران، شریفی قطعه «عالیجناب» را تکرار کرد. در این اجرا، همخوانی تماشاگران با او حداکثری بود. پیش از اجرای این قطعه شریفی از فواد غفاری آهنگساز گروه را به عنوان عشق زندگیش نام برد و از تماشاگران خواست که مادر فواد را که در سالن حضور داشت، تشویق کنند.

قطعه بعدی، ترانه شاد «نوش جان» بود که با استقبال مخاطبان روبرو شد.

کنسرت ایوان بند بدون تاخیر و با سه بار تکرار یک قطعه برگزار شد

پس از آن شریفی از حضور مریم امیرجلالی در سالن خبر داد که این بازیگر هم باتشویق بسیار مخاطبان روبرو شد. پس از آن ایوان بند قطعه «چهل گیس» را اجرا کرد.

شریفی در ادامه بعد از معرفی دست اندرکاران گروه و موسسه آوای هنر، قطعه زیبای من را خواند.

نوازنده نوکیا امیر شاه علی، نوازنده ساکسیفون بنیامین، نوازنده درامز ادوارد داریان زاده، نوازنده کیبورد آترین لیلیاز و نوازنده گیتار بهروز دهقانی‌فر، نوازنده‌های این گروه جوان پسند بودند.

«ماه منی» قطعه بعدی بود که توسط ایوان بند اجرا شد.

کنسرت ایوان بند بدون تاخیر و با سه بار تکرار یک قطعه برگزار شد

قطعه بعدی، «عهد کردم» نام داشت که حسین شریفی خواننده ایوان بند از حاضران درخواست کرد او را در خواندن این قطعه نیز همراهی کنند.

آهنگ بعدی «دختر بارون» بود که به گفته شریفی، به خانم‌ها و دخترهای سالن داشت. این قطعه بر وزن آهنگ آهای دختر چوپون بود.

تشکر بعدی حسین شریفی از خواهران ادیب بود که برای آنها رژیم غذایی تجویز کرده بودند تا تناسب اندام‌شان را حفظ کنند.

در ادامه کنسرت، به دلیل تقارن با لحظات ملکوتی اذان مغرب به افق تهران برای دقایقی خواننده و تعدادی از نوازندگان صحنه را ترک کردند و وقتی برگشتند، بار دیگر آهنگ «عالیجناب» را اجرا کردند که با این اجرا، این قطعه در یک سانس برای سومین بار اجرا شد. همچنین این آهنگ پایان بخش کنسرت بود.

یکی از مشکلات فنی این کنسرت در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، صدابرداری آن بود که در جریان برگزاری کنسرت، صدا را برای حاضران در سالن گوشخراش می‌کرد. همچنین صدابردار برای چندین بار نتوانست مشکل انعکاس صدا را حل کند.

البته جلوه های ویژه کامپیوتری و نورپردازی این کنسرت از سطح نسبتا خوبی برخوردار بود. شاید اگر تصویر بسته خواننده هر از گاهی بر روی اسکرین بوردها به نمایش در می آمد، تصویربرداری هم بدون نقص بود.

از نکات جالب توجه این کنسرت، لباس ساده و چشم نواز خوانده و آهنگساز بود که به نسبت لباس سایر گروه های پاپ جوان کشور که این روزها خیلی تیره و با فاصله از فرهنگ عمومی کشور طراحی می شوند، متمایز بود.