راه‌اندازی پویش تخفیف در خرید به عشق مولا/ تامین کالاهای اساسی نیازمندان در ایام غدیر


راه‌اندازی پویش تخفیف در خرید به عشق مولا/ تامین کالاهای اساسی نیازمندان در ایام غدیر

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر لزوم وارد کردن تکریم غدیر در متن زندگی‌ها، گفت: راه‌اندازی پویش تخفیف در خرید به عشق مولا و تشویق کسبه بازار به شرکت در ‌آن و تامین کالاهای اساسی نیازمندان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی نهادهای مسئول در بزرگداشت عید غدیر خم با حضور حجت‌الاسلام «سهرابی»، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در تهران و مسئولان نهادهای مرتبط با برگزاری اعیاد غدیر در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

بنابر این گزارش، حجت‌الاسلام «سهرابی» با مهم دانستن شعارها، نمادها و پیام‌های عید بزرگ غدیر، اظهار کرد: ما باید سعی کنیم تکریم عید غدیر در متن زندگی ما قرار گیرد و جنبه مناسک به خود پیدا کند و نباید به برگزاری جشن‌ها و برپایی ایستگاه‌های صلواتی بسنده کنیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: تمام برنامه‌های ما باید به سمتی جهت داشته باشد که دلبستگی و محبت بین مؤمنان افزایش یابد تا در نهایت به حقیقت ولایت نزدیک شویم.

وی اعلام کرد: اجرای طرح ۱۱۰ ایده نو و خلاق با موضوع «عید غدیر» توسط نخبگان فرهنگی و ایجاد بستری جهت عملیاتی کردن آن‌ها، طراحی پویش‌های مختلف و ساماندهی گروه‌های جهادی و هیأت‌ها جهت فعالیت در ۱۱۰ نقطه محروم و آسیب‌پذیر استان تهران انجام می‌شود.

حجت الاسلام سهرابی ادامه داد: راه‌اندازی پویش تخفیف در خرید به عشق مولا و تشویق کسبه بازار جهت پیوستن به این پویش، پویش خرید کالاهای اساسی و نیازها و اقلام ضروری مردم از فروشگاه‌های زنجیره‌ای با عنوان «بخر و نبر» و رساندن این کالاها به محرومان از مهم‌ ترین کارهایی است که در دهه ولایت انجام می شود.

در ادامه جلسه مسئولان معاونت‌های مختلف شهرداری تهران، مرکز رسیدگی به امور مساجد، بهزیستی، کمیته امداد، شورای هماهنگی تبلیغات، اتحادیه انجمن‌های اسلامی و سایر نهادهایی که در دهه ولایت با برنامه های خود به تکریم این عید بزرگ می پردازند، برنامه های خود را ارائه کردند.

روایتگری غدیر به شکل پرده‌خوانی توسط ۱۰۰ نفر از ائمه جماعات مساجد مختلف تهران، طبخ ۱۰ هزار غذا برای افطاری روز عید غدیر، خواندن خطبه غدبر در واگن‌های مترو با عنوان پویش «حاضران به غایبان برسانند»، غبارروبی و نظافت خانه ۱۱۰ خانواده شهید سادات، توزیع نرم‌افزارهای صوتی با موضوع غدیر ویژه کودکان، برگزاری جشن‌های شبانه به مدت ۱۰ روز در ۲۲ منطقه تهران از جمله برنامه‌هایی است که توسط نهادهای مختلف دولتی و مردمی در دهه ولایت و در سطح استان تهران برگزار می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق