پیروزی پرگل سپیدرود رشت در آخرین بازی تدارکاتی


پیروزی پرگل سپیدرود رشت در آخرین بازی تدارکاتی

رشت - ایرنا - تیم فوتبال سپیدرود رشت در آخرین بازی تدارکاتی خود برابر مقاومت آستارا با نتیجه سه بر صفر پیروز شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا سپیدرودی ها در آخرین دیدار دوستانه و تدارکاتی خود قبل از آغاز مسابقات لیگ دسته اول رو در روی مقاومت آستارا قرار گرفتند که در نهایت موفق شدند با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دهند.

گل های تیم فوتبال سپیدرود رشت را در این بازی تدارکاتی ، ایمان شوریابی، میثم فردوسی و پویا نزهتی به ثمر رساندند تا این تیم با برتری پرگل در آخرین بازی دوستانه ، آماده حضور در رقابت های لیگ دسته اول باشد.

علی نظرمحمدی سرمربی تیم سپیدرود رشت در این دیدار تدارکاتی از بازیکنانی همچون میلاد تولایی، بهنام لایقی فر، محمود خمیسی، رضا عاشوری، ساسان شیرمردی، مهیار نوری، ایمان شوریابی، میثم‌فردوسی، پویا نزهتی، مجتبی محبوب مجاز، احسان پیرهادی، هومن ربیع زاده، محمدرضا الماسخاله، امیر تیزرو، محمد اسلامی، آرین فتوحی، امیرحسین اسکندری، جواد آقایی پور، محمد دادرسی و معین راشدی استفاده کرد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت پیش از این و پس از اردوی تدارکاتی که در تهران برپا کرده بود، در بازی های دوستانه که در رشت انجام داد، برابر تیم های شهرداری کوچصفهان و شهرداری بندرانزلی به پیروزی رسید، برابر دخانیات گیلان به نتیجه مساوی دست یافت و مقابل سردارجنگل گوراب زرمیخ مغلوب شد.

سپیدرود رشت همچنین در اردوی تدارکاتی هشت‌ روزه خود در تهران، چهار دیدار تدارکاتی برگزار کرد؛ این تیم مقابل خوشه طلایی ساوه به تساوی یک‌ بر یک و مقابل شهدای رزکان البرز به تساوی دو بر دو دست‌ یافت ، مقابل سرخ پوشان پاکدشت با برتری دو بر یک زمین مسابقه را ترک کرد و برابر آلومینیوم اراک با نتیجه دو بر یک مغلوب شد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که باید فصل جاری در رقابت های لیگ دسته اول حضور یابد، در هفته اول این مسابقات شنبه هفته آینده ۲۶ مرداد ماه باید برابر تیم مس رفسنجان قرار گیرد.

۷۲۸۵/۲۰۰۷/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا