لقب عجیب پوگبا برای هری مگوایر


پل پوگبا پس از برتری 4 گله منچستریونایتد به تمجید از خرید جدید این باشگاه یعنی هری مگوایر پرداخت. نوشته لقب عجیب پوگبا برای هری مگوایر اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

لقب عجیب پوگبا برای هری مگوایر

پوگبا: من به مگوایر هیولا می‌گویم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۳
لقب عجیب پوگبا برای هری مگوایر

پل پوگبا پس از برتری ۴ گله منچستریونایتد به تمجید از خرید جدید این باشگاه یعنی هری مگوایر پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچستریونایتد در اولین هفته از لیگ برتر انگلیس موفق شد با ۴ گل بر چلسی غلبه کند. این اولین بازی رسمی هری مگوایر برای شیاطین سرخ نیز بود. با حضور گران ترین مدافع دنیا که چندی پیش با ۸۰ میلیون یورو پیراهن یونایتد را به تن کرد، این تیم توانست یک کلین شیت به یادماندنی را نیز به ثبت برساند. بهترین شروع برای شیاطین سرخ و مگوایر که موجی از امیدواری را در میان هواداران شان ایجاد کرد. پل پوگبا که پس از شایعات بسیار سرانجام در منچستر ماندنی شد، در پایان بازی به تمجید از مگوایر پرداخت و گفت:

« او را هیولا صدا می زنم. صادقانه بگویم که عملکرد هری من را تاحت تاثیر قرار داد. او در تمرینات هم خیلی سریع خودش را با تیم وفق داد. ما در مورد کنترل خط دفاع باهم حرف می زنیم و باید بگویم که او درک بالایی از فوتبال دارد و با ویکتور لیندلوف در دفاع به درک خوبی از یکدیگر رسیده اند.»

پوگبا ادامه داد:

« بازی با چلسی یک شروع بسیار خوب برای همه تیم بود. در نیمه اول شروع خوبی نداشتیم ولی به تدریج کنترل بازی را در دست گرفتیم و هم در موقعیت ها و هم در مالکیت توپ برتر از حریف بودیم اما در نیمه دوم بهتر هم کار کردیم و به گل های بیشتری رسیدیم.

تغییراتی که در نیمه دوم داشتیم، کمک کرد تا کاملا بر حریف مسلط شویم و از هر نظر بهتر کار کردیم. روی پنالتی که منجر به گل اول شد، کمی خوش شانس بودیم و خوشحالم که با وجود شروع بد، در نهایت بازی را به بهترین شکل تمام کردیم. از نمایش مان رضایت کامل داریم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل