دانلود والپیپرهای رسمی گلکسی نوت 10


رسانه کلیک – سامسونگ به تازگی از گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس رونمایی کرده است. اگر به دنبال والپیپرهای نوت 10 هستید و می خواهید آن ها را در گوشی خود امتحان کنید، ادامه مطلب را بخوانید. همان طور که می دانید تصاویر پس زمینه گوشی های پرچمدار معمولا میان کاربران بسیار پرطرفدار […] نوشته دانلود والپیپرهای رسمی گلکسی نوت 10 اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – سامسونگ به تازگی از گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس رونمایی کرده است. اگر به دنبال والپیپرهای نوت 10 هستید و می خواهید آن ها را در گوشی خود امتحان کنید، ادامه مطلب را بخوانید.

دانلود والپیپرهای رسمی گلکسی نوت 10دانلود والپیپرهای رسمی گلکسی نوت 10دانلود والپیپرهای رسمی گلکسی نوت 10دانلود والپیپرهای رسمی گلکسی نوت 10دانلود والپیپرهای رسمی گلکسی نوت 10دانلود والپیپرهای رسمی گلکسی نوت 10

همان طور که می دانید تصاویر پس زمینه گوشی های پرچمدار معمولا میان کاربران بسیار پرطرفدار هستند و افراد زیادی برای دانلود آن ها اقدام می کنند. از آن جایی که گلکسی نوت 10 سامسونگ به تازگی معرفی شده و تصاویر پس زمینه قرار گرفته در آن بسیار باکیفیت و زیبا است، تصمیم داریم این والپیپرها را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهیم (سامسونگ Galaxy Note 10 به صورت رسمی رونمایی شد).

گلکسی نوت 10 سامسونگ که امسال در کنار برادر قدرتمندترش معرفی شد، از یک نمایشگر سوپر امولد با کیفیت فول اچ دی پلاس بهره می برد. این صفحه نمایش که با نسبت 90.9 درصد فضای روبرویی را پر کرده، نوت 10 را یکی از بی حاشیه ترین گوشی های بازار ساخته است. علاوه بر این ها سامسونگ در این محصول از تراشه جدید اگزینوس 9825 استفاده کرده که نسبت به نسل قبل پیشرفت قابل توجهی دارد.

تصاویر پس زمینه نوت 10 پیش از معرفی رسمی این گوشی در اینترنت قرار گرفته بود و کاربران می‌ توانستند آن‌ ها را با کیفیت نه ‌چندان خوب دانلود کنند. اما اکنون با معرفی رسمی این دستگاه شما می‌ توانید والپیپرهای آن را بدون واترمارک و با کیفیت بالا دانلود کنید.

با توجه به اینکه سایز تصاویر 3040*3040 پیکسل است، استفاده از آن ها به عنوان والپیپر برای گوشی ها با نمایشگر کشیده (نسبت تصویری 19:9) مناسب تر خواهد بود. این عکس ها با فرمت jpg در دسترس هستند و شامل نسخه های لایو نمی شوند.

دانلود والپیپرهای نوت 10

برای دانلود والپیپرهای نوت 10 کافی است روی هر کدام کلیک کنید تا با سایز بزرگ نمایان شوند. سپس با کلیک راست و انتخاب Save As آن ها را در محل دلخواه ذخیره کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق