شیراز، میزبان مدیران کانون های مساجد مجری طرح ملی «آیات زندگی» شد


شیراز، میزبان مدیران کانون های مساجد مجری طرح ملی «آیات زندگی» شد

دوره توجیهی طرح قرآنی «آیات زندگی» به میزبانی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس و با همکاری موسسه قرآنی «بیت الاحزان حضرت زهرا (س)» با حضور کانون های مساجد مجری طرح در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، دوره توجیهی طرح «آیات زندگی» امروز (جمعه 18 مرداد) با حضور «سعید سعادتی»، معاون فرهنگی و هنری ستادهماهنگی کانون های مساجد کشور، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس، حجت الاسلام «علیرضا شاهسونی»، مسئول موسسه قرآنی «بیت الاحزان حضرت زهرا (س)» و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد مجری این طرح در شیراز برگزار شد.

براساس این گزارش، حجت الاسلام «علی اصغر همتی» در این دوره با اشاره به پیشینه اجرای آزمایشی طرح گفت: این طرح به شکل آزمایشی در شهرستان کازرون به مدت 36 هفته است که در حال اجرا است.

مسئول موسسه «بیت الاحزان» شهرستان کازرون افزود: در قالب این طرح آیات قرآن در موضوع های مختلف و مباحث مهم زندگی انتخاب شده و به مدت یک هفته در مساجد برای نمازگزاران تلاوت می شود و در قالب های شعر، داستان، روایت و شان نزول مفاهیم آن آموزش داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح ملی «آیات زندگی» قابلیت اجرا در مدارس، کلاس های درس، پادگان ها با اعطای مرخصی تشویقی و بسیاری از مراکزی که با قشر های مختلف در ارتباط هستند، را دارد.

همچنین در این دوره آموزشی حجت الاسلام «رضا نظریه»، دبیر اجرایی ستاد طرح ملی «آیات زندگی» در مورد شرح آیین نامه و شیوه اجرای طرح و «حسین شاهسونی»، مسئول مرکز فناوری اطلاعات موسسه پیرامون ثبت نام مجریان طرح در اتوماسیون، استفاده از اپلیکیشن و مباحث فنی نکات لازم را ارائه کردند.

خاطرنشان می شود، طرح ملی «آیات زندگی» به صورت پایلوت در یک صد کانون فرهنگی و هنری مساجد استان فارس اجرا که پس از طی کردن مراحل آزمایشی در سراسر استان هم گسترش خواهد یافت.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق