راه‌اندازی مهدکودک قرآنی «خورشید بی‌نشان» در همدان


راه‌اندازی مهدکودک قرآنی «خورشید بی‌نشان» در همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی خورشید بی‌نشان گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری، مهد کودک و پیش‌دبستانی قرآنی این این مؤسسه با لحاظ تمام بخش‌های قرآنی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

راه‌اندازی مهدکودک قرآنی «خورشید بی‌نشان» در همدانبنفشه منوچهری، مدیر مؤسسه قرآنی «خورشید بی‌نشان» در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این مؤسسه از ابتدای تابستان سال جاری مجری برنامه‌های متنوعی بوده است.

مدیر مؤسسه قرآنی خورشید بی‌نشان افزود: قرائت، مفاهیم، نهج‌البلاغه، تدبر در قرآن و کلاس‌های حفظ ویژه خردسالان، کودکان و نوجوانان ار دوره‌هایی است که از سوی این مجموعه در طول هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره‌های حفظ قرآن ویژه خردسالان به شیوه‌های جدید همچون نقاشی، بازی، کاردستی و نمایش‌های خلاقانه با مضمون قرآنی برگزار می‌شود.

منوچهری با اشاره به اینکه دوره‌های حفظ قرآن با استقبال خوبی روبرو بوده و دارای مخاطبان بالایی است، گفت: مؤسسه قرآنی خورشید بی‌نشان نمایندگی انتشارات کتب 12 جلدی «دوست من قرآن» در غرب کشور است.

مدیر مؤسسه قرآنی خورشید بی‌نشان ادامه داد: در مجموعه کتاب‌های دوست من قرآن، سوره‌های قرآن به روش‌های جدید همچون نقاشی، کاردستی، معما و ... به خردسالان آموزش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه مخاطبان قرآنی این مجموعه کاهش یافته است، گفت: آن زمان که مؤسسه خورشید بی‌نشان در بدترین شرایط مادی و مکانی به سر می‌برد کلاس‌های قرآنی از استقبال خوبی برخوردار بود.

منوچهری ابراز کرد: اما امروز که این مؤسسه به یاری خداوند در وضعیت خوبی قرار داشته و دغدغه مکانی و امکانات ندارد متأسفانه نسبت به گذشته، آمار مخاطبانش کاهش یافته است.

مدیر مؤسسه خورشید بی‌نشان با اشاره به اینکه نسل جدید را نمی‌توان با روش‌های قدیمی جذب کرد، گفت: علت کاهش مخاطبان قرآنی دراین عصر و زمان به آن دلیل است که بسیاری از مربیان همچنان به روش‌های سنتی و مکتب‌خانه‌ای پیش رفته و به روش‌های روز مجهز نمی‌شوند.

وی با اشاره به اینکه امروز والدین برای کودکان و خردسالان خود بیشتر به دنبال کلاس‌های فرهنگی و علمی هستند، ابراز کرد: این مؤسسه امسال برای اولین بار از ابتدای تابستان سال جاری کلاس‌های چرتکه را به سایر دوره‌های خود اضافه کرده است.

منوچهری با اشاره به اینکه در کنار کلاس‌ چرتکه، قرآن نیز آموزش داده می‌شود، گفت: کلاس چرتکه در این مؤسسه با نصف قیمت تعریف شده توسط سایر مراکز مجری این دوره برگزار می‌شود که علت آن نیز جذب کودکان و نوجوانان با قرآن با روش‌های جدید است.

مدیر مؤسسه خورشید بی نشان افزود: برگزاری کلاس‌های رایگان کامپیوتر و مهدویت در کنار دوره‌های قرآنی از دیگر روش‌های است که برای جذب و تشویق هرچه بیشتر نوجوانان به قرآن انجام می‌گیرد.

وی با اشاره اینکه استقبال از کلاس‌های چرتکه، حفظ قرآن، مهدویت، تدبر در قرآن و نهج‌البلاغه خوب و بالا است، بیان کرد: از ابتدای مهر ماه سال جاری، مهد کودک و پیش دبستانی قرآنی این مؤسسه با لحاظ تمام آیتم‌های قرآنی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403