تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی گواه کارآمدی نظام برای جهان است


تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی گواه کارآمدی نظام برای جهان است

بروجرد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: تاریخ 40 ساله انقلاب گواه کارآمدی نظام اسلامی برای جهانیان است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمدی میرعمادی روز چهارشنبه در نشست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان در دفتر امام جمه بروجرد اظهارداشت: انقلاب اسلامی با هدایت امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری به سرعت در حال پیشرفت و توسعه است و اهداف و آرمان های خود را دنبال و حفظ می کند.

وی افزود: انقلاب ایران هویت خود را حفظ کرده جایگاه رهبری در نظام جمهوری اسلامی ویژه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: انقلاب با هدایت های رهبری حفظ شده و نقش ولایت فقیه جلوگیری از انحراف انقلاب وسرعت بخشیدن به حرکت آن است.

آیت الله میرعمادی اضافه کرد: وحدت و انسجام برای رسیدن به اهداف انقلاب و دفع توطئه ها نقش رهبری را مشخص کرده است.

وی بیان کرد: همه ما وظیفه داریم نقش ولایت فقیه و اثر گذاری آن را در زندگی مردم مشخص کنیم و باید کارآمدی حکومت اسلامی را به جهان معرفی کرد.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: اسلام امروز گرفتار افراد فرصت طلب و آل سعود شده است.

آیت الله میرعمادی گفت: سخنگوی انصار الله یمن به رهبری می گوید ما تحت زعامت شما تا آخر ایستاده ایم که این حرف بزرگی است، امروز دنیا تکان خورده و حزب الله لبنان و حماس تحت زعامت رهبری هستند و نقش ولایت انقلاب را در اوج اقتدار قرار داده است.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا به روسای جمهور جهان اجازه دیدار نمی دهد ولی به ایران التماس می کند برای تماس تلفنی که این خود نشان از اقتدار ایران اسلامی در جهان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: امروز همه مسئولان اتفاق نظر دارند که پیشرفت های کشور در کانون ظرفیت های داخلی است و امروز شاهد این هستیم که ائتلاف امریکا در خلیج فارس شکل نمی گیرد و اختیار دست ایران است و تردد کشتی ها در خلیج فارس تحت کنترل ایران است.

آیت الله میرعمادی اظهارداشت: امروز با وجود همه تحریم ها اوضاع کشور خوب است و این به برکت انقلاب است.

وی بیان کرد: رسالت ائمه جمعه تقویت جلب اعتماد و توکل مردم به خدا برای موفقیت های همه جانبه است، امروز حفظ آرامش جامعه و آسایش مردم و پرهیز از دامن زدن به اختلافات است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه وظیفه ائمه جمعه در انتخابات ارایه معیارهای اصلح بر اساس رهنمودهای رهبری است، اضافه کرد: سنگر نماز جمعه سنگر توجه به خداست و باید تقویت شود.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: اختلاس و فساد نشانه بی ایمانی است.

وی تاکید کرد: نماز جمعه پیام معنویت را به جامعه می رساند و باید امید را در دلها زنده کنیم زیرا قدرت معنوی قدرت مادی را ضعیف می کند.

به گزارش ایرنا نشست شورای ائمه جمعه لرستان در دفتر امام جمعه بروجرد با حضور استاندار لرستان و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

۷۱۹۰/۷۲۷۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در