توسعه عدالت آموزشی باید در دستور کار قرار گیرد


توسعه عدالت آموزشی باید در دستور کار قرار گیرد

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین تاکید کرد توسعه عدالت آموزشی باید به عنوان یک اولویت کاری در دستور کار دست اندکاران آموزش و پرورش قرار بگیرد.

عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در مراسم اهدای تجهیزات ورزشی به مدارس محروم قزوین با اشاره به دهه ولایت افزود: عید غدیر هم صرفاً متعلق به مسلمانان و شیعیان نیست بلکه متعلق به تمام بشریت است مسیر آینده انسان تعیین می شود .
وی اظهار شد: در فرآیند سیاسی از گذشتگان دور همواره دو بحث وجود داشته است که چه کسی حکومت کند و چگونه حکومت کند و هر دوی این دو در غدیر مشخص شده است و آنرا پیامبر مشخص می کند.
زاهدی با اشاره به ارایه تجهیزات آموزشی به مدارس محروم قزوین، ادامه داد: این یک برنامه برای توسعه عدالت آموزشی در استان است و باید برای توسعه نقاط حاشین نشین برنامه ریزی کنیم چرا که این پدیده هم آسیب رسان و هم یک پدیده آسیب پذیر است .
استاندار قزوین اضافه کرد: در بحث عدالت آموزشی لازم است که به این مسئله حداقل در بحث سخت افزاری آموزشی توجه شود و هرچند این امکانات کافی نیست اما این توجه از سوی دولت آغاز شده و امیدوارم که تداوم داشته باشد و از تبعیضی که در حاشیه شهرها وجود دارد کاسته شود.
وی تاکید کرد: امیدواریم با مشارکت اولیا بتوان در توسعه عدالت آموزشی در بحث سخت افزاری گام های خوبی برداشت و در نقاط محروم نیز برای این قضیه باید همکاری دستگاه ها و نهادهای مختلف را جلب کرد.

۷۳۸۹*۳۰۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !