سکته کردن دختر نوجوان پس از دیدن فیلم ترسناک


سکته کردن دختر نوجوان پس از دیدن فیلم ترسناک

یک دختر نوجوان پس از تماشای یک فیلم ترسناک سکته کرده است

یک دختر نوجوان پس از تماشای یک فیلم ترسناک سکته کرده است

دختری با تماشای فیلم ترسناک سکته کرد

ماجرا از این قرار است که مرد روستایی با اصرار دخترش یک گوشی هوشمند برای او می‌خرد تا دخترش مثل سایر دوستانش از فضای مجازی استفاده کند و به قول امروزی‌ها به روز شود.

در شب حادثه، پدر خانواده به اتفاق همسرش برای شرکت در یک جشن راهی شهر می‌شوند و دخترشان همراه با یکی از دوستان خود که کاربلد فضای مجازی و اینترنت است در خانه تنها می‌مانند.

بعد از رفتن والدین، دختر نوجوان به پیشنهاد دوستش یک فیلم ترسناک خارجی دانلود می‌کند تا با تماشای آن شب هیجان انگیزی را تجربه کنند، اما این آخر ماجرا نیست.

شب به نیمه نزدیک می‌شود که دختر نوجوان بعد از خاموش کردن چراغ خانه به اتفاق دوستش، فیلم هیجانی و ترسناک را تماشا می‌کنند. هر دقیقه که از زمان پخش فیلم می‌گذرد ترس بر دختر نوجوان غلبه می‌کند، اما به خاطر شرم از دوستش دم نمی‌زند تا مبادا سوژه او شود. رفته رفته با رسیدن فیلم به صحنه‌های دلخراش و ترسناک دخترک وحشت زده می‌شود و دیگر نمی‌تواند ترسش را پنهان کند و ناگهان جیغ می‌زند و سکوت خانه را می‌شکند.

در این گیر و دار والدین دختر از راه می‌رسند و با اتفاق تلخی رو به رو می‌شوند.

دختر وحشت زده به خاطر ترس زیاد غش و سکته خفیف می‌کند.

پدر این دختر در این باره می‌گوید: زمانی که با دخترم رو به رو شدم خیلی وحشت کردم، چون دیدم صورت و لب او کج شده است برای همین سریع او را به بیمارستان رساندیم.

پزشک بعد از معاینه دخترم اعلام کرد او به علت وحشت زیاد دچار سکته خفیف شده است و مدتی طول می‌کشد تا بعد از درمان، قیافه و صورتش به شکل اول برگردد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: rokna.ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طالع بینی سال اژدها / خصوصیات متولدین سال اژدها + فیلم