امیر صباحی‌فرد: توان دفاعی ایران قابل آزمودن نیست


امیر صباحی‌فرد: توان دفاعی ایران قابل آزمودن نیست

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اگر امروز دشمن در 200 مایلی تنگه هرمز متوقف شده است به خاطر قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح است و می‌دانند که توان دفاعی ایران قابل آزمودن نیست.

خبرگزاری مهر: امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده پدافند هوایی ارتش در جمع دانشجویان هفدهمین دوره رزم مقدماتی دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز آموزش حضرت جواد الائمه (ع) نزاجا، گفت: ما باید قدردان نعمت‌های الهی باشیم و یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند، برخورداری از نعمت ولایت فقیه است که فرماندهی نیرو‌های مسلح را نیز عهده دار هستند.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش توسط مستشاران خارجی اداره می‌شد و تمام تجهیزات نظامی توسط آن‌ها مورد بهره برداری قرار می‌گرفت، در واقع این اجازه را به کارکنان ارتش نمی‌دادند تا از علوم و دانش نظامی مطلع شوند.

فرمانده پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: به لطف پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش روی پای خود ایستاد و پس از بیرون راندن مستشاران در تمامی حوزه‌های نظامی وارد شد و امروز نیز در بالاترین سطح از دانش نظامی روز دنیا قرار دارد.

امیر صباحی فرد گفت: برخلاف سایر ارتش‌های استکباری، که قدرت را برای ظلم، زور، استبداد، ستم و فساد می‌خواهند، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، قدرت را برای دفاع از مظلوم، استقرار عزت ملت‌های آزادی خواه و برای ایجاد صلح، صفا و امنیت در منطقه دنبال می‌کنند.

وی اضافه کرد: امروز ارتش قدرتمند ایران، با افزایش توان بازدارندگی، خود را به سپر مستحکمی تبدیل کرده است و آنچنان با اقتدار از کیان و مرز‌های جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند که دشمنان هرگز به فکر تعدی و تجاوز به مرز‌های ایران نیفتد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطر نشان کرد: اگر امروز دشمن در ۲۰۰ مایلی تنگه هرمز متوقف شده است و ناو‌های خود را از خلیج فارس خارج می‌کند، به خاطر قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح است و دشمن می‌داند که قدرت آمادگی و توان دفاعی ایران قابل آزمودن نیست.

امیر صباحی فرد با اشاره به استقرار پدافند هوایی در سراسر کشور، گفت: نیروی قدرتمند پدافند هوایی در تمامی مناطق این مرز و بوم مستقر است و آسمان ایران اسلامی و آن سوی مرز‌ها را رصد می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...