مبارزه با فساد در اولویت قوه قضائیه است


مبارزه با فساد در اولویت قوه قضائیه است

سنندج - ایرنا - معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: مبارزه با انواع فساد اقتصادی، اجتماعی و سیاسی از برنامه های اساسی و اصلی این قوه است .

حجت السلام محمد مصدق روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری بیجار اظهار داشت: مردم انتظار دارند در گام دوم انقلاب اسلامی مشکلات جامعه مرتفع شود و در این راستا قوه قضائیه تمامی توان خود را برای مقابله با انواع فسادها بکار بسته است.

وی گفت: مسئولان باید خود را خادم مردم فرض و باید طوری برنامه ریزی شود در ادامه مسیر خود در پست‌های مدیریتی مشکلی را از مردم حل کنند و تا زمانی که تفکر خادم بودن مسئولان نباشد این مشکلات حل نمی شود.

معاون حقوقی قوه قضاییه با اعلام اینکه مردم تحمل گرسنگی را دارند اما تحمل تبعیض و بی عدالتی در جامعه را ندارند ، اضافه کرد: مردم به پای نظام و انقلاب ایستاده اند و باید ثمره این ایثار خود را در جامعه ببینند.

وی افزود: هم اکنون نیاز به بازنگری جدی در قوانین وجود دارد و تفاهم نامه ای مبنی بر تنبیه قوانین از سوی سه معاون حقوقی سه قوه کشور امضاء شده و کار آن جهت بازنگری قوانین آغاز شده است.

معاون حقوقی قوه قضابیه در ادامه جلسه با اشاره به تحول قضایی در قوه قضاییه یادآور شد: ۳۵۰ نفر از نخبگان علمی، دانشگاهی، وکلا و قضات برتر کشور در قالب ۴۰ کارگروه تخصصی موضوع تحول قضایی در قوه قضاییه را از ابعاد مختلف برسی می کنند.

حجت الاسلام مصدق روز چهارشنبه به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضاییه به بیجار سفر کرده و غباررویی مزار شهدا، بازدید از دادگستری و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان از مهمترین برنامه های وی به این شهرستان بود.
۹۹۴۳ / ۳۰۳۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان