پریشیچ: نمی توان به پیشنهاد بایرن پاسخ منفی داد


پریشیچ: نمی توان به پیشنهاد بایرن پاسخ منفی داد

ایوان پریشیچ در مراسم معارفه خود به عنوان بازیکن جدید بایرن گفت که بلافاصله پیشنهاد مونیخی ها را قبول کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته ایوان پریشیچ، ستاره کروات اینتر میلان با امضای قراردادی رسمی به مدت یک سال به عنوان بازیکن قرضی به بایرن مونیخ پیوست.

پریشیچ با پیوستن به بایرن مونیخ به لیگی برمی‌گردد که پیش از این با تیم‌های ولفسبورگ و بوروسیا دورتموند در آن بازی کرده است. پریشیچ 30ساله از سال 2015 به باشگاه اینتر میلان ملحق شده و چهار فصل با پیراهن اینتر بازی کرده بود.

پریشیچ: نمی توان به پیشنهاد بایرن پاسخ منفی داد

پریشیچ امروز و در جلسه معارفه‌اش به رسانه‌ها و هواداران بایرن گفت:« اینجا هستم تا عضوی از خانواده بزرگ بایرن باشم. بازی‌های زیادی در طول فصل خواهد بود و همه بازیکنان بازی خواهند کرد. در طول فصل مصدومیت‌هایی هم وجود خواهد داشت، از این‌رو به همه بازیکنان نیاز است.

انتقال من به بایرن مونیخ پس از اتفاقاتی که همه ما می‌دانیم( مصدومیت لروی سانه و منتفی شدن انتقال این بازیکن به بایرن) خیلی سریع صورت گرفت. برای سانه هم آرزوی بهبودی سریع دارم. به پیشنهاد بایرن هم خیلی فکر نکردم. وقتی باشگاهی همچون بایرن مونیخ با شما تماس می‌گیرد، نمی‌توانید پاسخ منفی به آن بدهید.»

پریشچ ادامه داد:« فصل گذشته پس از همراهی تیم ملی کرواسی در جام جهانی 2018 کار برایم دشوار بود و زمان زیادی برای ریکاوری نداشتم. اگر نگاهی به بازیکنانی کنید که در فینال جام جهانی حضور داشتند، می‌بینید که بیشتر آنها فصل خوبی را تجربه نکردند. امسال اما داستان فرق می‌کند و من آماده‌سازی خوبی با اینتر داشتم.

کروات‌های زیادی در لیگ‌های سطح بالای بازی می‌کنند. بایرن هم بازیکنان کروات داشته که آخرین بار در فینال لیگ قهرمانان بازی کرده‌اند. امیدوارم این اتفاق با بایرن برای من هم بیفتد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!