آیا پاکستان را با جزای اعمالش خواهد رسید؟


آه و ناله مردم افغانستان بالاخره پاکستان را با جزای اعمالش خواهد رساند. پاکستان به شدت ازهند می ترسد ، و از چنین ، امریکا و سازمان ملل کمک می خواهد. پاکستان را چنان هراس فرا گرفته که مبادا هند به به پاکستان حمله نماید اکستان کشوری...

آه و ناله مردم افغانستان بالاخره پاکستان را با جزای اعمالش خواهد رساند.
پاکستان به شدت ازهند می ترسد ، و از چنین ، امریکا و سازمان ملل کمک می خواهد.
پاکستان را چنان هراس فرا گرفته که مبادا هند به به پاکستان حمله نماید اکستان کشوری است ، که با تمام همسایه هایش درجنگ وستیز به سر می برد ، زور پاکستان فقط به افغانستان میرسد ، که افغانستان را ویران ، معادن اش را سرقت و کودکان ، زنان و مردان این کشور را به قتل برساند به اقتصاد اش ضربه برساند ، پول افغانستان را ضعیف نماید و ده ها مشکل را به افغانستان به این کشور مسلمان برساند.

حالا پاکستان می فهمد که مقابل رقیب قوی قرار دارد و نمی تواند بلایی که برسرافغانستان وارد نموده است ، بر سر هند دوست مردم افغانستان وارد کند. گفته می شود پاکستان از افغانستان به عنوان گروگان استفاده نموده ، میخواهد پروسه صلح درافغانستان را به جنگ تمام عیار را عیله مردم افغانستان شدت بخشد . بالاخره پاکستان که از احکام اسلامی فاصله گرفته و برخلاف تمام قوانین انسانی و اسلامی مردم افغانستان را قتل عام می کند حتی به کودکان و زنان رحم نمی کند ، اگربالاخره عدالتی در روی زمین باشد نفرین های زنان بیوه و کودکان بی پدر و مادر روزی اثرخواهد کرد و به داکستان سرنوست افغانستان خواهد افتاد.

از سال 1947 ، منطقه کشمیر بین دو قدرت هسته ای هند و پاکستان تقسیم شده است. اکنون وزیر کشور هند در حال معرفی قانونی است که می تواند حقوق خودمختار در منطقه را لغو کند. اوضاع منطقه که به هر حال به شدت نا ان است ، می تواند وخیم تر شود.

محمود منجم زاده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟