یک و نیم تُن مواد غذایی تاریخ گذشته در فاریاب معدوم شد


 یک و نیم تُن مواد غذایی تاریخ گذشته در فاریاب معدوم شد

جیرفت - ایرنا - یک و نیم تُن مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد در شهرستان فاریاب جنوب کرمان کشف و معدوم شد.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان فاریاب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان مواد غذایی فاسد طی بازدیدهای بازرسان بهداشت محیط شهرستان فاریاب از مراکز تهیه و توزیع مواد مواد غذایی کشف شده است.
نادر نجفی ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۱۰ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی پلمپ شده اند.
وی به بازدیدهای شبانه خود و بازرسان بهداشت محیط اشاره کرد و گفت: در این بازدیدها، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی این شهرستان مورد بازرسی قرار گرفتند.
مدیر شبکه بهداشت فاریاب افزود: هدف از این بازرسی ها هشدار و حساس سازی متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی است.
وی اظهار داشت: با کمک و همراهی دادستان شهرستان توانسته ایم در راستای ارتقای وضعیت بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی گام های خوبی برداریم.
نجفی تصریح کرد: در بازدیدهای شبانه از رستوران ها، اغذیه فروشی ها، کارگاه های قنادی و آرایشگاه های مردانه موارد مربوط به بهداشت فردی، لوازم و ابزار کار، ساختمان و بهداشت مواد غذایی بررسی شد.
مدیر شبکه بهداشت فاریاب از نامطلوب بودن وضعیت ۲ واحد صنفی در این بازدیدها خبر داد و گفت: با توجه به تخلفات موجود، به متصدیان این مراکز ۷۲ ساعت مهلت برای رفع نواقص بهداشتی داده شد و در صورت رعایت نکردن موازین بهداشتی با دستور قضایی پلمب می شوند.
نجفی گفت: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق سامانه 190 گزارش دهند تا در کمترین زمان ممکن پیگیری شود.

مرکز شهرستان فاریاب در ۳۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
۷۴۵۰/۷۴۲۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟