سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مقام شامخ شهدای زاهدان ادای احترام کرد


سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مقام شامخ شهدای زاهدان ادای احترام کرد

زاهدان - ایرنا - سرپرست وزارت آموزش و پرورش با حضور در گلزار شهدا بهشت مصطفی (ص) زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و نثار گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا سید جواد حسینی صبح امروز پنجشنبه به اتفاق استاندار، شماری از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای این شهر با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل با آرمان‌های شهدای سرافراز میهن اسلامی تجدید میثاق کرد.

استان سیستان و بلوچستان مفتخر به اهدای بیش از ۲ هزار شهید در راه اسلام و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش که شب گذشته وارد زاهدان شد در سفر سه روزه به استان از نزدیک به بررسی مسایل و مشکلات آموزشی استان می پردازد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان که شب گذشته انجام شد، حضور در گلزار شهدا زاهدان و تجدید میثاق با شهیدان، شرکت در نشست شورای اداری استان، کلنگ زنی مدرسه اوتیسم و فنی و حرفه‌ای ویژه کودکان استثنایی و بازدید از بیمارستان فرهنگیان از مهمترین برنامه‌های سفر سیدجواد حسینی در زاهدان است.

حضور در شهرستانهای جنوبی به منظور شرکت در نشست شورای اداری قطب جنوب استان، کلنگ زنی گام نخست حذف مدارس خشتی و گلی سیستان و بلوچستان و افتتاح ۲ مدرسه ۲۴ و ۱۲ کلاسه از دیگر برنامه‌های سفر حسینی به این استان است.

۷۳۱۶**۶۰۸۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها