انتشار اولین اطلاعات از نسخه جدید Need For Speed


انتشار اولین اطلاعات از نسخه جدید Need For Speed

شرکت الکترونیک آرتز نسخه جدید سری NFS را با عنوان Need For Speed Heat معرفی کرد.

انتشار اولین اطلاعات از نسخه جدید Need For Speedبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت الکترونیک آرتز احتمالا نمی‌تواند بیشتر از این برای معرفی نسخه جدید عنوان Need for Speed صبر کند چرا که آخرین عنوان ساخته شده از این مجموعه در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شد و حال دو سال از عرضه آخرین نسخه مجموعه NFS می‌گذرد. اخیرا شرکت الکترونیک آرتز نسخه جدید سری NFS را معرفی کرده است و این عنوان قرار است Need for Speed Heat نام داشته باشد، این عنوان مانند نسخه‌های قبلی این مجموعه، عنوانی جهان باز خواهد بود؛ در این بازی تعقیب‌ و‌ گریز و مسابقات خیابانی به طور چشم‌گیری پیشرفت داشته است و گیمر با ورود به بازی، به دقت نیروهای پلیس موجود در بازی پی خواهد برد.

داستان اصلی این بازی در شهر میامی جریان خواهد داشت و برخی از مسابقات گیمر را به Palm City خواهد برد، مسابقات شهری در این بازی همگی توسط پلس کنترل می‌شود و گیمر به محض ورود به مسابقات خیابانی، با نیروهای پلیس مواجه خواهد شد. در حالی که نیروهای پلیس در حال تعقیب شخصیت بازی هستند، گیمر با فرار کردن از دست آن‌ها می‌تواند پول و XP بدست آورد. همچنین شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که همواره یک پلیس در انتظار گیمر است و کاربران باید هر لحظه مراقب اطراف خود باشند.

انتشار اولین اطلاعات از نسخه جدید Need For Speed

در عنوان NFS Heat، گیمر توانایی شخصی‌سازی خودرو خود را دارد و می‌تواند رنگ موتور را به رنگ دلخواه خود تغییر دهد. در حال حاضر شرکت الکترونیک آرتز فهرستی از خودروهای موجود در این بازی منتشر نکرده است اما با ورود گیمر به این بازی، BMW i8 Coupe در اختیار او قرار می‌گیرد ، این خودرو یکی از معمولی‌ترین مدل‌های موجود در بازی است؛ از خودروهای سطح پایین دیگری که در این بازی وجود دارند، می‎توان به Mercedes C63 AMG، Chevy Corvette Grand Sport، Mitsubishi Lancer Evolution X و Nissan GT-R اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: احتمال معرفی کنسول PS5 در اوایل سال آینده میلادی

این عنوان قرار است در ۸ نوامبر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود.

انتهای پیام/

نسخه جدید بازی Need For Speed معرفی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


منشا صدای انفجار در گناوه چه بود؟