بازی نید فور اسپید هیت (Need for Speed Heat) رسما معرفی شد


بازی نید فور اسپید هیت (Need for Speed Heat) رسما معرفی شد

طی هفته جاری شایعات و گزارشاتی مبنی بر در حال ساخت بودن نسخه جدیدی از سری نید فور اسپید به گوش می‌رسید و حالا EA با رونمایی رسمی از بازی نید فور اسپید هیت (Need for Speed Heat) همه را شگفت‌زده کرد. بازی Need for Speed Heat تمرکز زیادی بر روی مسابقات شبانه خواهد داشت و... نوشته بازی نید فور اسپید هیت (Need for Speed Heat) رسما معرفی شد اولین بار...

طی هفته جاری شایعات و گزارشاتی مبنی بر در حال ساخت بودن نسخه جدیدی از سری نید فور اسپید به گوش می‌رسید و حالا EA با رونمایی رسمی از بازی نید فور اسپید هیت (Need for Speed Heat) همه را شگفت‌زده کرد.

بازی Need for Speed Heat تمرکز زیادی بر روی مسابقات شبانه خواهد داشت و به نظر EA در این نسخه سعی دارد علاوه‌بر بخش مسابقه‌ای و آزاد در قالب یک بخش داستانی هم شما را به دنیای شرط‌بندی و رانندگی شبانه ببرد. گذشته از بخش مسابقات شبانه مانند هر بازی اتوموبیل‌رانی امروزی، امکان رانندگی در شرایط آب و هوایی مختلف و محیط‌های متفاوت نیز در بازی Need for Speed Heat وجود دارد.

نخستین تریلر بازی نید فور اسپید هیت

بازی Need for Speed Heat در تاریخ ۱۷ آبان ماه (هشت نوامبر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. البته افرادی که این بازی را پیش‌خرید کنند 3 روز زودتر، یعنی در 14 آبان ماه می‌توانند به تجربه NFS: Heat بنشینند.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ نظرات خود پیرامون نسخه جدید سری نید فور اسپید را با سایر کاربران گجت‌نیوز به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر