استاد خلبان «مجید فتحی نژاد» جان باخت


استاد خلبان «مجید فتحی نژاد» جان باخت

سخنگوی سازمان هواپیمایی از جان باختن استاد خلبان، «آقای مجید فتحی نژاد» در اثر سقوط هواپیمای فوق سبک در ایوانکی سمنان خبر داد

استاد خلبان «مجید فتحی نژاد» جان باختبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما،​ آقای رضا جعفرزاده گفت: آقای فتحی نژاد مسئول فوق سبک سازمان هواپیمایی کشوری بوده است که هواپیمای وی صبح امروز در حدود ۲۰۰ متر قبل از فرودگاه افلاک آسیای ایوانکی دچار حادثه شده است.
وی افزود: آقای فتحی نژاد​ از بنیانگذاران یگان فاتحان بسیج و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جانباز جنگ تحمیلی و از رزمندگان غیور مدافعان حرم بود و با تربیت خلبانان بسیجی، فعالیت زیادی در حوزه هواپیما‌های فوق سبک کشور داشت.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: ​آقای فتحی نژاد نخستین فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان هواپیمایی کشوری بود که همواره دغدغه زیادی در تربیت نیرو‌های متعهد و بسیجی در عرصه خلبانی داشت. وی استادی با اخلاق، صبور، متعهد و بسیار تلاشگر بود و جان خویش را نیز در همین راه تقدیم آرمان‌های مقدس خود کرد.
آقای جعفرزاده با بیان اینکه جان باختن آقای فتحی نژاد ضایعه‌ای برای سازمان هواپیمایی کشوری به شمار می‌رود، گفت: وی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین بار در یک اقدامی شجاعانه و مهییج پرچم کشورمان را با استفاده از یک فروند هواپیمای فوق سبک در آسمان تهران به اهتزاز در آورد که بازتاب خبری زیادی بدنبال داشت.
گفتنی است، نفر دو پرواز، دانشجوی همراه ایشان خانم حسینی ۱۸ ساله بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی