امضای تفاهم نامه همکاری همدان با اقلیم کردستان عراق


امضای تفاهم نامه همکاری همدان با اقلیم کردستان عراق

همدان- ایرنا- چهار قرارداد همکاری تجاری بین واحدهای تولیدی کیف، کفش و چرم و یک قرارداد همکاری بین شهرک های صنعتی استان همدان جهت برگزاری دوره ای نمایشگاه با اقلیم کردستان عراق امضا شد.

رئیس اتحادیه کیف، کفش و چرم همدان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: هیات تجاری عراق به سرپرستی "شیخ مصطفی عبدالرحمن عبدالله" رئیس اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان اقلیم کردستان از روز گذشته همزمان با گشایش نمایشگاه کیف و کفش در همدان، علاوه بر حضور در نمایشگاه از چند واحد تولیدی بازدید کردند.

احمد گازرانی اضافه کرد: ماحصل بازدید این هیات تجاری از واحدهای تولیدی همدان انعقاد چهار تفاهم نامه برای خرید تولیدات کفش همدان و فراهم کردن زمینه صادرات این تولیدات به اقلیم کردستان عراق بود.

وی افزود: همچنین هیات تجاری عراق قراردادی با شرکت شهرک های صنعتی همدان به منظور دایر کردن نمایشگاه کیف و کفش همدان در اقلیم کردستان امضا کردند.

رئیس اتحادیه کیف، کفش و چرم همدان اظهار داشت: به گفته هیات تجاری عراق پیش از این تولیدات کیف و کفش همدان توسط سایر استان ها به اقلیم کردستان صادر می شد که از این پس بدون واسطه همدانی ها می توانند تولیدات خود را به این استان ارایه کنند.

گازرانی ادامه داد: همدان در تولید کیف و کفش چرمی سابقه درخشان و موفقی دارد و با توجه به اینکه بازار فروش این استان نیز با حضور هیات تجاری عراق فراهم شد می توان بیش از گذشته در این زمینه فعال شد.

وی برگزاری نمایشگاه های مختلف و حضور تولیدکنندگان این استان در این نمایشگاه عرضه تولیدات با تنوع و کیفیت های مطلوب را عاملی برای جذب مشتری و حتی اقبال خارجی ها برای خریدار از همدان دانست.

رئیس اتحادیه کیف، کفش و چرم همدان گفت: یک هزار کارگاه تولید کیف، کفش چرم در همدان فعال است و شرایط هم اینک به گونه ای است که کارگاه های ضعیف و ناتوان نیز تشویق به افزایش تولید شدند.

پنجمین نمایشگاه کیف و کفش عصر چهارشنبه هفته جاری در محل نمایشگاه های بین المللی همدان یافت.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !