فرمانده سپاه قائم‌آل‌محمد(عج) : مقاومت ملت‌ها را با عزت می‌کند


فرمانده سپاه قائم‌آل‌محمد(عج) : مقاومت ملت‌ها را با عزت می‌کند

شاهرود – ایرنا - فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: هر ملتی که مقاومت را در سرلوحه کارهایش قرار دهد، عزتمند می‌شود، ملت ایران با مقاومت 40 ساله در برابر استکبار نزد ملت ها عزیز شده است.

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی پنجشنبه در آیین معارفه فرمانده جدید سپاه شاهرود با اشاره به تحولات منطقه گفت: مقاومت اکنون به راهبرد ملت های مظلوم منطقه تبدیل شده و به همین خاطر مردم مستضعف یمن پس از چهارسال مقاومت در برابر دشمنانشان عزیز شدهاند ، این آثار مقاومت است که بیشتر از همه ایرانی ها آن را درک کرده و این امر همانا راهبرد امام راحل است.

وی افزود : وحدت ملی ، امید آور بودن ، امیدواری به آینده و دیدن واقعیت صحنه ترویج گفتمان مقاومت در جامعه است و نتیجه مقاومت با 2 شاخصه ایمان و جهاد و تلاش همراه است.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدا در شاهرود و استقبال خوب مردم ، گفت: یکی از ویژگی سرهنگ جواد عبیری فرمانده سابق سپاه شاهرود، حضور وی در بین بسیجیان بود که این امر محبت او را در دل پاسداران و بسیجیان نهادینه کرد.

سرهنگ دامغانی با بیان اینکه اعلام نیاز مرکز و مشکلات خانوادگی موجب جابجایی وی شد، افزود: فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهرود هم با این شهرستان در ارتباط بوده بطوری که مدفن یکی از شهدای خانواده آن ها در شاهرود است.

وی فرمانده جدید سپاه ناحیه شاهرود را یکی از فرماندهان موفق در استان خواند و تصریح کرد: در جشنواره مالک اشتر یکی از موفق ترین فرماندهان سپاه استان سمنان بود و دارای سوابق درخشانی در خدمتگذاری به مردم است .

فرماندار شهرستان شاهرود هم در این آیین گفت: سپاه پاسداران سرمایه جهان اسلام بوده و هر جا ظلمی واقع شود سپاه پاسداران برای حمایت از مظلوم حاضر می شود.

محمد کرم محمدی با بیان اینکه سپاه پاسداران ریشه در این سرزمین داشته و ماندگار است، افزود: اگر آمریکا سپاه را تحریم می کند از جایگاه سپاه در بین مردم ترس دارد ، آنان می دانند ارتش 20 میلیونی تحقق یافته و دادرس مردم ایران است و اگر سیل و زلزله می آید این نیرو آماده ارائه بهترین خدمت است .

وی با بیان اینکه این ارزش جز با اخلاص بدست نمی آید، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس هم اخلاص اثرگذار بود و امروز هم اینگونه است که فرزندان این آب و خاک کاری کرده اند که بسیاری از سلاح های دنیا در برابر آن ها ناکارآمد شده اند.

معاون استاندار سمنان با اشاره به اخلاص و سرمایه مردم در پیشبرد اهداف نظام اسلامی تاکید کرد : شهرستان شاهرود مملو از جوانان ایثارگر است که همه برای توسعه این مملکت و ایجاد افتخار نقش پر رنگی داشته و دارند.

در این آیین از زحمات سرهنگ دوم پاسدار جواد عبیری با اهدا لوح تقدیر و سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم به عنوان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود معرفی شد.

1023/6167

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06