یکی از حرکت‌های اساسی قبل از ظهور، آزادی مکه و مدینه است


یکی از حرکت‌های اساسی قبل از ظهور، آزادی مکه و مدینه است

حجت‌الاسلام مجدهاشمی تاکید کرد: امروز مکه و مدینه به واسطه سعودی‌ها در اختیار صهیونیست و آمریکا است یکی از حرکت‌های اساسی قبل از ظهور آزادی مکه و مدینه از دست مستکبران عالم است.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدجلال مجد هاشمی» در مسجد جامع غدیر به سخنرانی پرداخت و گفت:‌ دهه اول ماه ذی‌الحجه بسیار مهم است.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه ماه ذی‌الحجه عظمت خود را دارد و حوادث مهمی در آن رخ داده است، تصریح کرد: به خصوص دهه اول ماه ذی‌الحجه مراسم خاص حج تمتع انجام می‌شود که از نظر عبادی، سیاسی، اجتماعی و اخلاقی و قدرت‌نمایی بسیار اهمیت دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجد هاشمی با بیان اینکه حج یک عمل ظاهری محدود نیست بلکه همه چیز اسلام در مراسم حج به نمایش گذاشته شده است، اظهار کرد: از جمله اعمالی که در حج بر آن بسیار تاکید شده است برائت از مشرکین است که متاسفانه توسط رژیم سعودی محدود شده است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مراسم برائت از مشرکین و کفار وظیفه الهی حجاج است، ابراز کرد: امروز مکه و مدینه به واسطه سعودی‌ها در اختیار صهیونیست و آمریکا است این مقدار هم که به مسلمانان اجازه حج می‌دهند برای این است که مسلمانان علیه آنها شورش نکنند.

وی با بیان اینکه یکی از حرکت‌های اساسی قبل از ظهور آزادی مکه و مدینه است، تاکید کرد: وهابیت نماینده صهیونیست و دشمنان اسلام است متاسفانه از جهان اسلام تنها جایی که به وهابیت و دشمنان اسلام اعتراض دارد شیعه است و بقیه در سکوت فرو رفته اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجد هاشمی با استناد به فرمایشی از امام راحل گفت: امام می‌فرمایند مکه و مدینه مال سعودی‌ها نیست و باید زیر نظر کشورهای اسلامی اداره شود، اگر همه جهان اسلام متحد این فرموده امام را انجام می دادند امروز همه کشورهای اسلامی نجات یافته بودند.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه یکی از عوامل آمادگی ظهور حل مساله مکه و مدینه است، خاطرنشان کرد: امروز عظمت امام رضا(ع) در دنیا جهانی شده است در حالی که باید عظمت مکه و مدینه بیشتر باشد و این در سکوت ماندن آن ناشی از عدم اتحاد و تحرک همه کشورهای اسلامی است.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل