برجسته‌سازی پیوند قرآن و ولایت در برنامه‌های غدیر، راه پاسخ به شبهات است


برجسته‌سازی پیوند قرآن و ولایت در برنامه‌های غدیر، راه پاسخ به شبهات است

حجت‌‌الاسلام شاهرودی جویباری گفت: باید پیوند میان قرآن و ولایت در محتوای برنامه‌ها و جشن‌های دهه ولایت و امامت برجسته شود زیرا همین کار بهترین پاسخ به شبهه‌افکنی‌های دشمنان تشیع به ویژه وهابیت است.

حجت‌ الاسلام والمسلمین «سید محمود شاهرودی جویباری» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، با اشاره به برنامه ریزی گسترده مسجد القرآن برای تبیین پیوند قرآن و عترت در ایام دهه ولایت و امامت، اظهار کرد: ما باید این پیوند را برجسته کنیم زیرا همین کار بهترین پاسخ به شبهه افکنی های دشمنان تشیع به ویژه وهابیت است.

امام جماعت مسجد القرآن تصریح کرد: انتخاب دهه ولایت و امامت و فعالیت گسترده رسانه ای و تبلیغاتی برای آن موجب شده است همه مساجد کشور در این زمینه سرمایه گذاری بیشتری کنند و پیشنهاد ما این است که جایگاه ولایت و امامت در آیات قرآن و روایات پیامبر اسلام (ص) در محتوای برنامه ها و جشن های این دهه برجسته شوند.

وی افزود: رساندن پیام غدیر به همه ایرانیان اعم از شیعه، سنی و حتی غیر مسلمانان نیازمند عزم جدی همه دستگاه ها، نهادها و رسانه ها و پای کار حاضر شدن مسجدی ها و هیتی ها است که در این زمینه تعاملات خوبی میان مرکز رسیدگی به امور مساجد و مرکز فعالیت های دینی شهرداری وجود دارد.

شاهرودی جویباری اضافه کرد: همراه شدن کلیه دستگاه ها و نهادهای فرهنگی در معرفی دقیق حقیقت غدیر و مفاهیم مرتبط به ایجاد یک قرارگاه یا کارگروه مشترک ضرورت دارد زیرا در حال حاضر کارهای زیادی در این زمینه انجام شده است و هر سال نیز گسترش می یابد اما این اقدامات مثل جزیره های جدا از هم هستند.

وی خاطرنشان کرد: ترجمه نهج البلاغه امیر(ع) به تمام زبان های دنیا و توزیع آن از طریق دستگاه های فعال در حوزه بین الملل در سراسر جهان یکی از بهترین اقدامات برای رساندن پیام متعالی غدیر و فرهنگ و اندیشه ولایت و امامت به مردم سایر کشورها است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته