استاندار همدان: 13 هزار میلیارد سرمایه گذاری در تویسرکان صورت می گیرد


استاندار همدان: 13 هزار میلیارد سرمایه گذاری در تویسرکان صورت می گیرد

سید سعید شاهرخی عصر جمعه در نشست وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی تویسرکان بیان کرد: بر اساس برنامه عملیاتی سه ساله سهمی برای هر بخش پیش بینی شده است که در سه سال یک هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی با سرمایه گذاری ۱۳ هزار میلیارد ریال ایجاد می شود که ۲۷ درصد آن مربوط به بخش صنعت است.

وی گفت: صنعتگران همدان مصمم به ایستادگی در برابر تحریم های آمریکا هستند و در این راستا با وجود فشارها و تنگناها واحد تولیدی در همدان تعطیل نشده است و در عین حال فعالان اقتصادی به دنبال توسعه واحدها و ایجاد کارگاه های جدید هستند.

استاندار همدان اضافه کرد: با توجه به تاکید رهبر فرزانه انقلاب در زمینه رونق تولید، برنامه ریزی برای حمایت از فعالان تولیدی یک امر جدی و مهم به شمار می رود.

وی با بیان اینکه ظرفیت های خوبی در کشور با تدبیر دولت فراهم شده است گفت: جلسات دولت و بخش خصوصی همدان به صورت مستمر با دبیری اتاق بازرگانی تشکیل می شود.

استاندار همدان افزود: همچنین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از ستادهای فعال این استان است و رابطه خوبی بین مجموع تصمیم گیرندگان و بخش خصوصی برقرار شده است.

شاهرخی تاکید کرد: با این وجود قوانین و بخشنامه متعدد، تداخل و تقدم و تاخر آنها مشکلاتی برای تولید کننده ایجاد کرده که در نشست ستال تسهیل و دولت و بخش خصوصی سعی بر رفع آنها داریم.

وی بیان کرد: تا سال ۹۲ رونق صنعتی در شهرستان تویسرکان رخ نداده بود ولی پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید رونق جدی را در این شهرستان شاهد هستیم.
۷۵۲۶/۲۰۸۷

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند