برادر پوگبا: برادرم هرگز مثل نیمار رفتار نخواهد کرد؛ پرز قادر به خرید او است


برادر پوگبا: برادرم هرگز مثل نیمار رفتار نخواهد کرد؛ پرز قادر به خرید او است

برادر پوگبا معتقد است پل پوگبا برخلاف نیمار یک حرفه‌ای است.

طرفداری- برادر پوگبا معتقد است رئال مادرید هنوز هم می‌تواند او را جذب کند.

ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا در مصاحبه با El Chiringuito درمورد علاقه برادرش به کار کردن با زیدان می‌گوید:

زیدان یکی از بهترین هاست و فکر می‌کنم اگر باشگاه چیزی که او می‌خواهد را در اختیارش قرار دهد، مشکلی نخواهد داشت ولی اگر در اختیارش قرار ندهند، اوضاع برایش دشوار خواهد شد چرا که چیزی که می‌خواسته را ندارد و حتی درحال حاضر هم دیر شده است.

او اضافه می‌کند:

آن‌ها درحال از دست دادن برادرم هستند درحالی که فکر می‌کنم زیدان به یک هافبک دیگر نیاز دارد. البته که فلورنتینو پرز قادر به خرید او است. هیچ چیز در زندگی غیرممکن نیست. فکر نمی‌کنم ارزش او 200 میلیون یورو باشد ولی درحال حاضر جهان فوتبال به این شکل شده است. منچستریونایتد درخواست مبلغ زیادی را می‌کند ولی 200 میلیون یورو نمی‌ارزد.

وی ادامه می‌دهد:

نمی‌توانم به شما اطمینان دهم برادرم در منچستریونایتد بماند. می‌دانیم که می‌خواهد جدا شود ولی نباید او را سرزنش کنیم. منتظر است و سخت تمرین می‌کند و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. در فوتبال هیچ وقت نخواهید فهمید. تا دوم سپتامبر هر چیزی ممکن است رخ دهد. رویای برادرم بردن لیگ قهرمانان اروپا است.

ماتیاس پوگبا در پایان درمورد رفتار نیمار می‌گوید:

پوگبا هیچ وقت مثل نیمار رفتار نخواهد کرد. نیمار حرفه‌ای نیست ولی برادرم حرفه‌ای است. با باشگاه قرارداد دارد و تا زمانی که به باشگاه دیگری نرود، بهترینش را برای منچستریونایتد خواهد گذاشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!