دیدار دوستانه تیم‌های بوکس آذربایجان‌شرقی و غربی برگزار شد


دیدار دوستانه تیم‌های بوکس آذربایجان‌شرقی و غربی برگزار شد

تبریز - ایرنا - تیم‌های بوکس آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی در رده سنی نونهالان به منظور آمادگی در مسابقات استعدادهای برتر امروز جمعه در تبریز دیدار دوستانه برگزار کردند.

رییس هیات بوکس آذربایجان شرقی در گفت و گو با ایرنا در خصوص برگزاری این دیدار دوستانه افزود: نتیجه این دیدار دوستانه برای هر دو تیم اهمیت خاصی نداشت و این دیدار در فضای کاملا دوستانه برگزار شد، به همین علت نتایج کلی این رقابت توسط هیات داوران و کادر اجرایی بررسی نشد.

مصطفی خانی اعلام کرد: چند روز دیگر بازیکنان نونهالان را به مسابقات استعدادهای برتر ورزشی کشور که به میزبانی شهر سقز برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند و امیدواریم بوکسورهای کم سن و سال آذربایجان‌شرقی بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

وی عنوان کرد: در چند روز اخیر اعضای هیات بوکس استان انتخاب شدند و سعی بر این است با همدلی بتوانیم این رشته ورزشی را در عموم جامعه به نمایش بگذاریم و در سال‌های آتی، بوکسورهای قدرتمندی از این استان به ورزش کشور معرفی شوند.

مسابقات استعدادهای برتر ورزشی کشور از ۳۱ مرداد ماه تا ۶ شهریور به میزبانی شهر سقز برگزار می‌شود و تیم بوکس نونهالان آذربایجان‌شرقی هم در این رقابت‌ها حضور می‌یابد.

۹۸۵۳/۳۰۷۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط