60 موسسه تحقیقاتی آمریکا برای براندازی نظام اسلامی فعالیت می کنند


60 موسسه تحقیقاتی آمریکا برای براندازی نظام اسلامی  
فعالیت می کنند

قم - ایرنا - نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: 40 تا 60 موسسه تحقیقاتی آمریکا با هزاران کارشناسان مختلف جامعه شناسی و دینی در جهت جنگ نرم و تبلیغات برای تغییر افکار، عقائد و رفتار جامعه با هدف براندازی نظام اسلامی تلاش می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک شامگاه جمعه در آیین جشن میلاد امام هادی (ع) در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اظهار داشت: این موسسه ها به ترامپ گفتند با ایران جنگ نکند چون با توجه به حوادت اخیر و سرنگونی پهپاد جنگ ناموفق است و برای آمریکا سودی ندارد، و تحریم های اقتصادی را نیزاثری ندارد چون باعث شده ایران در ابعاد مختلف به خودکفایی برسد.
وی بیان داشت: این موسسه ها در عین حال به ترامپ توصیه کردند به جای جنگ و تحریم اقتصادی فقط بر روی فضای مجازی و ماهواره ها سرمایه گذاری کند.
نماینده اصفهان‌ درمجلس بیان داشت: اگر اوباما برای تخریب ایران ۴۰ میلیون دلار بودجه گذاشت، ترامپ ۲۰۰ میلیون دلار بودجه تعیین کرده است.
وی اظهار داشت: فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل شده و دشمن در این زمینه کارهای زیادی را انجام می دهد.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای انتقال اندیشه های بلند اهل بیت (ع) به تشنگان آن در سراسر جهان اذعان کرد: ما در تولید محتوی در فضای مجازی بسیار ضعیف هستیم، و باید در این مقطع زمانی در این مساله مهم پیش قدم باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۱۱ شرط پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا برای مذاکره با ایران گفت: وزیر خارجه آمریکا پس از تعیبن شرط ها گفت بدون هیچ شرطی حاضر به مذاکره با ایران است، ولی رهبر معظم انقلاب بر اساس یک سیاست قوی الهی فرمودند نه جنگ و نه مذاکره بلکه موضوع مقاومت و سیاست مقاومت را تبیین کردند.
وی با بیان اینکه روزی جهان به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود ولی امروز نبرد موجود بین شرق و غرب نیست، گفت: نبرد حال حاضر جهان بین استکبار و اسلام ناب در جریان است.
وی یادآور شد: حضرت امام در ۲۲ بهمن ۵۷ وقتی انقلاب کردند، سیاست نه غربی و نه شرقی را مطرح نمودند، و امام بر روی این سیاست که پس از قرن ها در دوران معاصر رخ داد، بسیار کار کردند و سیاست بسیار عالی نیز می باشد.
سالک با بیان اینکه در درون نبرد استکبار با اسلام نبرد اراده ها قرار دارد،افزود: اراده حق بر باطل پیروز است، و قرآن وعده آن را داده و هیچ نیرویی نمی تواند در برابر حق مقاومت کند.
وی ادامه داد: در قرن ۱۴ نظام اسلامی با محوریت ولی فقیه اقتدار فراوانی پیدا کرده و آمریکا و رژیم صهیونیستی را در مشت خود گرفته است.
نماینده اصفهان همچنین با اشاره به اینکه رهبر انقلاب برای برون رفت از مشکل ها،موضوع ۲۴ ماده ای اقتصاد مقاومتی را مطرح فرمودند، و ما برای مهار تورم چاره ای جز اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و مشارکت مردمی نداریم، تصریح کرد: رهبر انقلاب برای تثبیت و تحکیم نهاد خانواده نیز طرح ۱۸ ماده ای را ارائه دادند، وقتی مستند سازی می کنیم، متوجه می شویم، مبتنی بر آیه های قرآن و روایت های اسلامی و سیره علوی و نبوی است.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان