اصفهان قهرمان بدمینتون نونهالان کشور شد


اصفهان قهرمان بدمینتون نونهالان کشور شد

ارومیه- ایرنا- نایب‌رییس هیات بدمینتون آذربایجان‌غربی گفت: تیم اصفهان بر سکوی قهرمانی سی و سومین دوره مسابقات نونهالان کشور در ارومیه جای گرفت.

نرگس جلال‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت‌ها با حضور ۱۷۳ ورزشکار از ۲۶ استان طی روزهای ۲۳ تا ۲۵ مردادماه جاری در سالن ۹ دی دانشگاه علوم‌پزشکی شهر ارومیه برگزار شد.

وی بیان کرد: پس از اصفهان، تیم مازندران بر سکوی نایب‌قهرمانی قرار گرفت و تیم‌های مرکزی و خراسان‌جنوبی جایگاه سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: در بخش یک نفره کمتر از ۱۱ سال خراسان‌رضوی و مازندران اول و دوم شدند و تیم‌های زنجان و مرکزی به مقام سوم مشترک رسیدند، در بخش انفرادی کمتر از ۱۳ سال یزد قهرمان شد، اصفهان به مقام دوم رسید و تیم‌های فارس و مرکزی به مقام سوم مشترک رسیدند.

نایب‌رییس هیات بدمینتون آذربایجان‌غربی گفت: در بخش ۲ نفره آزاد نیز مازندران و اصفهان به ترتیب اول و دوم شدند و تیم‌های تهران و خراسان رضوی بر سکوی سوم مشترک جای گرفتند.

جلال‌زاده افزود: در حاشیه این دیدارها، محمد پیشواشامه از بدمینتون‌بازان نونهال شهرستان بوکان با نظر شورای فنی مسابقات به اردوی تیم ملی نونهالان ایران دعوت شد.

وی اضافه کرد: تیم بدمینتون نونهالان استان با هفت ورزشکار به مربی‌گری بشیر ملکی و سرپرستی اسد مردانی در این دوره از مسابقات حضور داشت.

بدمینتون از جمله رشته‌های راکتی است که در شرق آسیا ابداع شده و در حال حاضر یکی از رشته های المپیکی پرطرفدار به شمار می رود.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا