حضور اوباما در پویش انتخاباتی جو بایدن


حضور اوباما در پویش انتخاباتی جو بایدن

فعالیت های انتخاباتی رئیس جمهور سابق آمریکا آغاز شده و وی در حال حاضر حضور فعالی در پویش(کمپین)انتخاباتی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 دارد.

حضور اوباما در پویش انتخاباتی جو بایدن

به گزارش روز شنبه نیویورک تایمز، اوباما علاوه بر دیدار با بایدن تاکنون چندین دیدار مستقیم در واشنگتن با اعضای اصلی کمپین انتخاباتی معاون اول دوران ریاست جمهوری خویش داشته است.

در این دیدارها وی بیشتر بر شیوه های ارتباطی پویش انتخاباتی بایدن و راهبردهای رسانه دیجیتالی وی تاکید داشته است.

گزارش نیویورک تایمز در حالی منتشر می شود که اوباما تاکنون از هیچ یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده این کشور از حزب دموکرات حمایت نکرده است. منابع خبری به نیویورک تایمز اطلاع داده‌اند که وی روند فعالیت‌های انتخاباتی بایدن را زیر نظر داشته و حتی به وی در این زمینه مشورت هایی ارائه می‌دهد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا همچنین از برخی از مشاوران نزدیک بایدن که با جوانان حزب دموکرات ارتباطی ندارند نا امید شده و در نتیجه در دیدار اخیر خود با بایدن به وی پیشنهاد استفاده از مشاوران جوان در کمپین انتخاباتی‌اش را داده است.

براساس آخرین نظرسنجی ها، جو بایدن معاون اول اوباما در دوران ریاست جمهوری وی در حال حاضر نسب به دیگر نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ پیشرو است.

انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری این کشور روز سوم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان ۱۳۹۹) برگزار می‌شود.

شبکه خبری بلومبرگ در گزارشی در باره نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد که‌ تاکنون هیچ برنامه مشخص اقتصادی از سوی این نامزدها به مردم ارائه نشده و بیشتر به مسائلی مانند خدمات درمانی و بهداشتی، دادگستری و عدالت پرداخته شده ، زیرا این مسائل برای رأی دهندگان طرفدار این حزب مهم است.

علاوه براین، دامنه موضوع‌های مالی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به کارزار انتخاباتی نیز کشیده شده به گونه‌ای که مدیر ارتباطات استراتژیک شهر «ال پاسو» در ایالت تگزاس که به تازگی صحنه تیراندازی مرگبار بود، اعلام کرد، پویش انتخاباتی «دونالد ترامپ» بیش از ۵۰۰ هزار دلار بابت تامین امنیت سفرش به این شهر بدهکار است.

آنگونه که «لورا کروز آکوستا» اعلام کرده، ‌ ستاد انتخاباتی ترامپ این مبلغ را برای خدماتی که پلیس و بخش امنیت عمومی این شهر در جریان گردهمایی ماه فوریه (بهمن - اسفند ۹۷) برای رئیس جمهوری مهیا کردند، بدهکار است.

ترامپ گردهمایی آن زمان در شهر ال پاسو را برای تبلیغ درباره ساخت دیواری در مرز آمریکا با مکزیک ترتیب داده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!