رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: در سال دوم فعالیت شورای اسلامی شهر چالوس ، شهرداری 57 میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به سال اول فعالیت شورای اسلامی شهر رشد 40 درصدی دارد.

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، کاظم پولادی در نشست خبری اظهار داشت: از سرمایه گذارانی که قصد دارد در شهر چالوس سرمایه گذاری کنند شورای اسلامی شهر چالوس آماده همکاری است و در این زمینه پکیج های سرمایه گذاری تهیه شده است.

وی ادامه داد: مجموعه حریر بافی یک مجموعه تاریخی در شهر چالوس است که با همکاری خوب و مذاکره با فرمانده سپاه شهرستان چالوس قرار است آنجا اجاره و برای بازدید از عموم قرار گیرد که مورد استقبال شهروندان قرار خواهد گرفت.

پولادی اذعان داشت: در سال دوم فعالیت شورای اسلامی شهر چالوس نهضت آسفالت و پیاده رو سازی با شدت بیشتری صورت گرفته و این روند ادامه خواهد داشت که یکی از دغدغه های مهم شهروندان بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس تاکید کرد: تعریض خ 17 شهریور از مطالبات چندین ساله شهرداری بوده و همیشه انتقاد داشتند که در سال گذشته و امسال اقدامات مناسبی انجام شد.

پولادی بیان داشت: ملکی به مساحت 766 مترمربع از مجتمع اقتصادی کمیته امداد به مبلغ یک میلیارد و دویست و هفتاد میلیون تومان در سال 97 خریداری شد که بخش اعظم آن خارج از مسیر تعریض است و در باقیمانده بنای تجاری احداث خواهد شد و 6 باب مغازه در این فضا ساماندهی خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس تاکید کرد: بازگشایی رینگ 45 متری در امتداد پل آب نما به سمت رادیو دریا یکی از برنامه های مهم بوده که در این مرحله بصورت جدی تملک املاک پل آب نما تا خیابان فرج آباد به طول 250 متر در دستور کار قرار دارد که 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان مهر 98 بازگشایی می شود.

وی گفت: در سال 98 حدودا 3 میلیارد و 300 میلیون تومان تملک در شهر داشتیم و در سال 97 هم برای رینگ 45 متری حدودا 2 میلیارد تومان تملک داشتیم و مطمئن باشید که بازگشایی 45 متری بعنوان برنامه بلند مدت شورا و شهرداری است که می تواند تاثیر زیادی در رشد شهر داشته باشد.

پولادی تصریح کرد: منطقه هشت بعنوان ورودی شهر در جذب توریست نقش تاثیر گذاری داشته است و اقدامات خوبی در بازگشایی اطراف خیابان و بازگشایی ساحل اقدام شده است.

وی بیان داشت: در بخش ساحل فرج آباد که منطقه مهمی برای توسعه گردشگری چالوس می باشد دو قطعه زمین در 30 متری ساحل به مساحت 5780 مترمربع و 2100 مترمبع تملک شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس بیان داشت: درآمد شهرداری در سال دوم فعالیت شورا در طول فعالیت شورایی در چالوس بی نظیر بوده و این دوره شورا و شهردار تلاش خواهند کرد تا بتوانند با اقدامات توسعه شهری خود رضایت شهروندان را به همراه داشته باشند.