موتورسیکلت آلمانی با پیشرانه وی 6 | فیلم


موتورسیکلت آلمانی با پیشرانه وی 6 | فیلم

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اندلحظه آتش گرفتن ناگهانی موتورسیکلت در خیابان |...موتورسیکلتی که هیچگاه زمین نمی خورد | فیلم...کتایون ریاحی و پرستو گلستانی سوار بر...

هورکس هم‌اکنون طیف گسترده‌ای از محصولات خود را با پیشرانه‌ V6R به بازار عرضه می‌کند. حجم دقیق این پیشرانه ۱۱۲۸ سی سی است و می‌تواند ۱۶۱ اسب بخار قدرت و ۱۲۷ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. زاویه‌ بین سیلندر در V6R، در این موتورسیکلت تنها ۱۵ درجه است؛ به‌دلیل همین زاویه‌ کم، همه‌ سیلندرها در یک بلوک جای گرفته اند.

استفاده از چنین طرحی سبب جمع و جور شدن ابعاد کلی پیشرانه شده است، به طوری که طول کلی آن تنها ۴۳ سانتی‌متر است. این مورد باعث آسانی نصب پیشرانه روی شاسی موتورسیکلت می‌شود.

محصول جدید V6R Raw به رنگ مشکی، با صندلی‌ میکروفیبر و رینگ‌های آلومینیومی به رنگ مشکی مات مجهز شده است. وزن این موتورسیکت کمی بالا است و ۲۲۰ کیلوگرم وزن دارد.

مشخصه‌های طراحی Horex V6R Raw به سایر تولیدات هورکس شباهت زیادی دارند؛ ویژگی‌های متفاوت ظاهری این مدل شامل آینه‌ها و دسته فرمان به رنگ مشکی مات، خروجی‌های اگزوز دوگانه‌ تیره رنگ و چراغ جلوی خاص H شکل است. پشت آمپرهای V6R Raw نیز از یک نمایشگر بزرگ ۷ اینچی رنگی استفاده شده است که ظاهری مانند تبلت دارد.

Horex V6R Raw موتورسیکلتی قدرتمند و در عین حال سنگین وزن است که به همین خاطر برای متوقف کردن آن به سیستم ترمز قوی و کارآمد نیاز خواهد بود. برای این منظور، هورکس از ترمزهای برمبو با کالیپر M50 در کنار سیستم تعلیق ساخت Ohlins استفاده کرده است.

بیشتر قسمت‌های این موتورسیکلت با سایر مدل‌های V6R مشابه محسوب می‌شود؛ مهم‌ترین تغییری که مدل ۲۰۱۹ مدل Horex V6R Raw در مقایسه با سایر مدل‌های V6R دارد، نمایشگر ۷ اینچی است.

(۲۳۱)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد