رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان: ورزشگاهمان را به دیدار هفته اول لیگ می‌رسانیم


رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان: ورزشگاهمان را به دیدار هفته اول لیگ می‌رسانیم

بهادری گفت: با رایزنی‌هایی که با مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انجام خواهیم داد، آن‌ها را از آماده بودن ورزشگاه مان مطمئن می‌کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان: ورزشگاهمان را به دیدار هفته اول لیگ می‌رسانیم
به گزارش فانوس، بهادری اظهار داشت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا پیش از بازی برابر تراکتور تبریز ورزشگاه شهید بهنام محمدی را آماده کنیم. امروز برخی کار‌های اداری باشگاه انجام شد و قرارداد‌های بازیکنان نیز به ثبت رسید. بیشتر کار‌های مربوط به آماده سازی ورزشگاه انجام شده و فقط نصب دوربین‌های مدار بسته و گیت‌های الکترونیکی باقی مانده است که هماهنگی‌های لازم برای انجام این کار‌ها صورت گرفته است.

بهادری در ادامه گفت: تنها نگرانی ما مربوط به نصب گیت‌های الکترونیکی است که قرار شد در روز‌های آینده دو گیت در ورزشگاه نصب کنند. همچنین برای فروش بلیت‌ با شرکتی قرارداد بستیم تا بلیت‌ها را در سایت به فروش برساند. البته به احتمال بسیار قوی باقی اقدامات تا پیش از بازی با تراکتور انجام خواهد شد. به کمک مسئولان استانی و فرمانداری زمینه برگزاری بازی در نفت مسجد سلیمان فراهم است و ورزشگاه خانگی ما ظرف یکی دو روز آینده به طور کامل آماده خواهد شد. با رایزنی‌هایی که با مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انجام خواهیم داد، آن‌ها را از بابت آماده بودن ورزشگاه مان مطمئن می‌کنیم تا بازی هفته اول ما در مسجد سلیمان انجام شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: ما در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مستاجر هستیم و از شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان، قرارداد بهره برداری از این ورزشگاه را به امضا رساندیم و اقداماتی که در جهت آماده سازی ورزشگاه انجام شد را همین شرکت انجام داده و ما فقط شرکت‌هایی که در زمینه آماده سازی ورزشگاه‌ها فعالیت داشتند و مورد تایید فدارسیون فوتبال بودند را به آن‌ها معرفی کردیم.

وی با انتقاد از ضرب الاجل سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به باشگاه ها برای آماده سازی ورزشگاه هایشان افزود: در میان باشگاه‌های ایرانی تنها ۲ تیم فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان مالک زمین هایشان هستند و بقیه تیم‌ها ورزشگاه‌های خود را اجاره کرده اند. تمامی ورزشگاه‌ها برای دولت یا شهرداری است. به طور مثال همین باشگاه پرسپولیس ورزشگاه آزادی را از سازمان تربیت بدنی اجاره کرده است و آماده سازی ورزشگاه آزادی را باید مسئولان همین ورشگاه انجام بدهند نه تیم‌هایی که ورزشگاه‌های خود را اجاره می کنند. ورزشگاه ما نیز در مالکیت شرکت ملی نفت قرار دارد که نمایندگی آن بر عهده شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج