اعضای کانون امام علی(ع) نکا در اردوی فرهنگی با محوریت حفظ محیط زیست شرکت می کنند


اعضای کانون امام علی(ع) نکا در اردوی فرهنگی با محوریت حفظ محیط زیست شرکت می کنند

چادرنشین از برپایی اردی فرهنگی، هنری و ورزشی با محوریت حفظ محیط زیست با حضور 40نفر از اعضای فعال کانون امام علی(ع) عباس آباد شهرستان نکا فردا28مردادماه در امامزاده یوسف(ع) بهشهر خبر داد.

«مجتبی چادرنشین»، امروز (یکشنبه 27مردادماه) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: هرساله برنامه های متعددی با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه السلام) عباس آباد نکا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای اعزام فعالان مسجدی که در برنامه های اوقات فراغت کانون شرکت می نمایند به اردوهای فرهنگی ورزشی در کنار برگزاری کلاس های آموزشی و هنری مورد توجه است، افزود: 40نفر از اعضای فعال کانون امام علی(علیه السلام) عباس آباد شهرستان نکا فردا دوشنبه28مردادماه با حضور در امامزاده یوسف(علیه السلام) بهشهر در اردوی فرهنگی، هنری و ورزشی با محوریت حفظ محیط زیست شرکت خواهند کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه السلام) مسجد امام جعفر صادق(علیه السلام) عباس آباد نکا با بیان اینکه شرکت کنندگان در این اردوی یکروزه گروه سنی (12-20سال) هستند، اظهار کرد: منتخبین کلاس های اوقات فراغت امسال این کانون در اردوی زیارتی بهشهر معرفی و مورد تجلیل قرار می گیرند.

وی از سپاه ناحیه شهرستان نکا، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا، اداره ورزش و جوانان نکا، اداره تبلیغات اسلامی نکا و پایگاه بسیج شهید مفتح به عنوان همراهان این کانون برای برپایی این اردو یاد کردو گفت: جمع آوری زباله، آموزش خانواده و اقامه نماز جماعت اول وقت نیز در اردوهای این کانون مورد توجه است.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)