معرفی دو داروی جدید شرکت داروسازی سبحان انکولوژی به بازار


سبحان انکولوژی در سال گذشته دو داروی جدید سوبلوین (وینورلبین) و پمکسد (پمترکسد) را به سبد محصولات درمان سرطان ریه خود اضافه کرده و تا پایان سال جاری نیز دستکم یک داروی جدید دیگر درمان سرطان را لانچ خواهدکرد.

معرفی دو داروی جدید شرکت داروسازی سبحان انکولوژی به بازار
به گزارش بورس نیوز، مریم زندی مدیر علمی و بازاریابی شرکت داروسازی سبحان انکولوژی از لانچ دو داروی جدید درمان سرطان این شرکت به نام ابیرترون (Abiraterone) و اورولیموس (Everolimus) خبر داد.

وی با اشاره به اینکه داروی ابیرترون (Abiraterone) در فرم قرص خوراکی در درمان بیماران مبتلا به سرطان پروستات متاستاتیک برای هر دو گروه مقاوم یا حساس به برداشتن بیضه (اختگی) کاربرد دارد، افزود: این دارو چند هفته‌ای است که در داروخانه‌ها موجود بوده و در دسترس بیماران قرار دارد. با توجه به اینکه این دارو ماهیتا داروی گران‌قیمتی است در دسترس بودن محصول ما باعث می‌شود که بیماران ضمن بهره بردن از دارویی با کیفیت بالا، نسبت به برندهای خارجی و همچنین هر دو برند داخلی هزینه کمتری را نیز پرداخت کنند.

وی افزود: قرص 250 میلی‌گرمی ابیرترون پوشش بیمه ندارد و قیمت آن به ازای هر عدد 27 هزار تومان و بسته 120 تایی 3 میلیون و 240 هزار تومان است. اگرچه این دارو پوشش بیمه ندارد، اما هزینه آن نسبت به یکی از برندهای داخلی ماهانه 600 هزار تومان کمتر است.

مدیر علمی و بازاریابی شرکت داروسازی سبحان انکولوژی در ادامه با بیان اینکه قرص 10 میلی‌گرمی اورولیموس (Everolimus) نیز در درمان گروهی از بیماران مبتلا به سرطان پستان پیشرفته کاربرد دارد، اظهار کرد: این دارو جزو داروهای به‌روز در جهان در زمینه درمان سرطان پستان است که تولید آن توسط سبحان انکولوژی باعث خواهد شد که بیماران متحمل هزینه‌های کمتری برای تهیه آن شوند.

زندی گفت: داروی اورولیموس در دوز 5 و 10 میلی‌گرمی توسط سبحان انکولوژی به بازار عرضه شده است و از پوشش بیمه 70 درصدی نیز برخوردار است. ضمن اینکه قیمت هر عدد قرص 5 میلی‌گرمی این دارو 80 هزار تومان و بسته 28 تایی آن 2 میلیون و 240 هزار تومان و قیمت هر عدد قرص 10 میلی‌گرمی این دارو 150 هزار تومان و بسته 28 تایی آن 4 میلیون و 200 هزار تومان است.

وی افزود: مجموع اندیکاسیون‌های درمانی داروی اورولیموس به شرح زیر هستند:

Advanced HR+, HER2-Negative Breast Cancer -
Advanced Neuroendocrine Tumors of Pancreatic Origin -
Progressive, Well-Differentiated, Nonfunctional Gl and Lung Neuroendocrine Tumor -
Advanced Renal Cell Carcinoma -
Renal Angiomyolipoma with Tuberous Sclerosis Complex -
SEGA with Tuberous Sclerosis Complex -


او با بیان اینکه سبحان انکولوژی در سال گذشته دو داروی جدید سوبلوین (وینورلبین) و پمکسد (پمترکسد) را به سبد محصولات درمان سرطان ریه خود اضافه کرد، عنوان کرد: تا پایان سال جاری نیز دستکم یک داروی جدید دیگر درمان سرطان را لانچ خواهیم کرد.

وی توضیح داد: شرکت داروسازی سبحان انکولوژی با داشتن خطوط تولید با استانداردهای بالا و شرکای چندملیتی معتبری همچون سانوفی، رُش سیپلا و استراتژن برند شناخته شده‌ای در بازار داروهای درمان سرطان در ایران است و توانسته اعتماد پزشکان و بیماران را به خود جلب کند. ما با شعار "امید را زنده نگه می‌داریم" تلاش می‌کنیم تا بتوانیم داروهای درمان سرطان را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار بیماران قرار دهیم./فانا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟