ووشوکار گیلانی عازم مسابقات قهرمانی آسیا شد


ووشوکار گیلانی عازم مسابقات قهرمانی آسیا شد

رشت - ایرنا - حسین قبله نما ووشوکار گیلانی عازم مساقات قهرمانی آسیا در کشور برونئی شد.

رئیس هیات ووشو استان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم ملی ووشو دختران و پسران ایران عازم رقابت های قهرمانی آسیا شد که حسین قبله نما از گیلان نیز به همراه این تیم عازم کشور برونئی محل برگزاری مسابقات شده است.

محمدرضا نوبخت افزود: حسین قبله نما ووشوکار شایسته و ملی پوش گیلانی در بخش تالو( اجرای فرم) به همراه تیم ملی عازم دهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا شد تا با حریفان خود در این بخش به رقابت بپردازد.

دهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا از فردا ( دوشنبه ۲۸ مرداد ماه) در دو قسمت ساندا و تالو در دو بخش پسران و دختران و با حضور زبده ترین ووشوکاران این رده سنی از کشورهای قاره آسیا در برونئی آغاز می شود.

این ورزشکار َشایسته گیلانی در رقابت های ووشو قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور که در اصفهان جریان داشت، با درخشش خود موفق به کسب سه مدال طلا و سه مقام قهرمانی شد و به تیم ملی راه یافت. حسین قبله نما ورزشکار شایسته گیلانی در رقابت های قهرمانی نوجوانان کشور و در فرم های چانگ چوان(بدون سلاح) ، گوئن شو(مبارزه با چوب) و دائو شو (مبارزه با شمشیر) مدال طلا و عنوان نخست را کسب کرده بود.

۷۲۸۵/۲۰۰۷/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی