باند سارقان دام در دام پلیس


باند سارقان دام در دام پلیس

همدان- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری باند سارقان دام و کشف 189 راس گوسفند در این استان خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی روز یکشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دام در روستاهای شهرستان ملایر و همدان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد، سارقان شبانه از ساعت یک الی ۶ بامداد به صورت ۳ نفری با خودروهای سرقتی تندرو اقدام به سرقت احشام کرده و به سرعت از محل متواری می شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: با انجام شگردهای پلیسی و اقدامات اطلاعاتی و در بازبینی فیلم های موجود، نوع خودرو، تعداد نفرات و تصاویری به دست آمد که مشخص شد سارقان غیر بومی هستند.

وی ادامه داد: با تعامل با پلیس آگاهی یکی از استان های همجوار، محل اختفای یکی از سارقان دارای سوابق متعدد کیفری شناسایی و در کمتر از ۲۴ ساعت در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ زارعی بیان داشت: به دنبال این عملیات، سایر همدستان متهم نیز شناسایی و در ۲ عملیات همزمان دستگیر و ۱۸۹ راس گوسفند سرقتی به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال از آنان کشف شد و متهمان در بازجویی های فنی به ۹ فقره سرقت احشام در شهرستان همدان و ملایر اعتراف کردند.

وی با اشاره به این که تمامی محل های سرقت و مالباختگان شناسایی و متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند، گفت: مردم می توانند اطلاعات و اخبار خود را در خصوص سارقان و سایر مجرمان را با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...