بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلف


میر سعید معروف لکرانی در 2 مهر 1364 در شهر ارومیه متولد شده است. وی کاپیتان تیم ملی والیبال و با ارزش ترین بازیکن ایرانی است که تا کنون افتخارات زیادی برای ورزش ملی کشورمان کسب کرده است، در ادامه می توانید، بیوگرافی سعید معروف و عکس های جدید وی را ببیند. بیوگرافی سعید معروف والیبالیست نابغه ایرانی سعید معروف در یک خانواده چهار نفره در ارومیه به...

میر سعید معروف لکرانی در ۲ مهر ۱۳۶۴ در شهر ارومیه متولد شده است. وی کاپیتان تیم ملی والیبال و با ارزش ترین بازیکن ایرانی است که تا کنون افتخارات زیادی برای ورزش ملی کشورمان کسب کرده است، در ادامه می توانید، بیوگرافی سعید معروف و عکس های جدید وی را ببیند.

بیوگرافی سعید معروف والیبالیست نابغه ایرانی

سعید معروف در یک خانواده چهار نفره در ارومیه به دنیا آمد، پدرش بازنشسته بانک مسکن و مادرش خانه دار است. وی در مدرسه بسیار درسخوان و همیشه جزو شاگرد اول های مدرسه بود. پدرش علاقه زیادی داشت تا وی در رشته فیزیک هسته ای تحصیل کرده و دکترای این رشته را بگیرد، اما از آنجا که دایی های وی والیبالیست بودند، این موضوع موجب شد تا سعید هم به این رشته ورزشی علاقمند شده و به سرعت در آن رشد کند، به طوری که الان یکی از بازیکنان سرشناس و موفق جهان است، ضمن اینکه پدر و مادرش نیز از موفقیت وی راضی هستند.

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلف

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلف

جالب است بدانید، وی علاوه بر والیبال در رشته های ورزشی دیگری نیز فعالیت داشته و حتی در برخی از آنها مقام آورده است که از آن از جمله می توان به مقام سومی دوی صحرانوردی آذربایجان، قهرمانی بستکبال و مقام سومی هندبال مدارس اشاره کرد.

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلف

سعید معروف با ورود به تیم ملی نوجوانان در سال ۱۳۸۰ والیبال خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد و در سال ۱۳۸۴ به عضویت تیم ملی بزرگسالان در آمد. وی که به عنوان پاسور فعالیت می کند، در سال ۲۰۱۱ به دلیل حضور امیر حسینی به عنوان پاسور اول، ترجیح داد تا از تیم ملی کناره گیری کند، اما در نهایت در سال ۲۰۱۲ به تیم ملی والیبال برگشت. او توسط خولیو ولاسکو در نبود علیرضا نادی در ترکیب تیم ملی قرار گرفت و از سوی مربی، کادر فنی و بازیکنان به عنوان کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان انتخاب شد.

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلف

وی که هم اکنون یکی از بهترین بازیکنان والیبال ایرانی می باشد در سال ۲۰۰۸ و توسط کمیته ویس مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا و همچنین در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ در مسابقات جهانی به عنوان بهترین پاسور انتخاب شد، ضمن اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۳ نیز به عنوان با ارزش ترین بازیکن و بهترین پاسور انتخاب گردید، از این رو به وی لقب بهترین پاسور آسیا را داده اند.

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلف

معروف در سال ۲۰۱۴ با عملکرد درخشان خود توانست، نخستین جایزه معتبر فرا آسیایی خود به عنوان بهترین پاسور مسابقات را دریافت نماید. او در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۴ نیز بازی های درخشانی از خود به نمایش گذاشت و به همراه تیمش برای اولین بار توانستند، جزو شش تیم برتر قهرمانی جهان قرار گیرند.

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلف

سعید معروف یاور سازمان ملل متحد می باشد و در سال ۱۳۹۴ به عنوان سفیر آب ایران انتخاب شد. وی در مسابقات گزینشی المپیک ریو با عملکرد خوبی که به همراه دیگر بازیکنان از خود نشان دادند، موجب صعود تیم ملی والیبال ایران به المپیک بعد از ۵۲ سال شدند، همچنین توانست عنوان برترین پاسور مسابقات را از آن خود کند.

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلف

وی والیبال باشگاهی خود را با تیم مقاومت ارومیه آغاز کرد و همچنین سابقه بازی در تیم های صنام، پگاه، استقلال گنبد، سایپا، داماش، کاله، شهرداری ارومیه و متیم ورامین را دارد. او در سال ۱۳۸۳ اولین قهرمانی باشگاهی خود را با تیم صنام تجربه کرد، سپس در سال ۱۳۹۰ همراه با تیم کاله برای دومین بار به مقام قهرمانی لیگ دست پیدا کردند و سومین قهرمانی اش را در سال ۱۳۹۲ با تیم باشگاهی متین تجربه کرد.

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلف

او در سال ۲۰۱۳ در جام باشگاه های آسیا مانیل همراه با تیم متین ورامین قهرمان این رقابت ها شد و در سال ۱۳۹۳ با بستن قراردادی دو ساله به شهرداری ارومیه برگشت و بعد از فسخ قراردادش در نیم فصل به تیم زنیت کازان پیوست. وی در سال ۱۳۹۴ با شهرداری ارومیه و در لیگ ۱۳۹۵ با تیم پیکان تهران قرارداد بست.

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلف

اما در سال ۲۰۱۴ و بعد از دریافت پیشنهاد یک میلیون یورویی از سوی زنیت کازان، در حالی که به همراه تیم شهرداری ارومیه نیم فصل بدون شکستی را پشت سر گذاشته بود، خواهان فسخ قرارداد و جدا شدنش از این تیم شد که با مخالفت باشگاه شهرداری ارومیه مواجه شد، اما بعد از چند روز رضایت نامه اش صادر و متن قرارداد با زنیت کازان برای وی ارسال شد تا اینکه او در ۲۸ دسامبر ۲۰۱۴ با این باشگاه روسی قرارداد بست و به عنوان هفتمین بازیکن پر درآمد والیبال جهان در سال ۱۵-۲۰۱۴ معرفی شد. سعید معروف پس از عضویت در باشگاه کازان نیز عملکرد خوبی از خود نشان داد، به طوری که همراه این تیم، قهرمانی لیگ قهرمانان والیبال اروپا در آن سال را بدست آوردند.

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلف

در حاشیه لیگ ملت های ۲۰۱۸، روزنامه لاگاتزتا دلو اسپرت خبر بستن قرارداد سعید معروف با تیمی تازه صعود کرده به سری آ ایتالیا را اعلام کرد. بنابراین وی با قراردادی دو ساله به تیم اما ویلاس سیه نا پیوست.

زندگی شخصی

سعید معروف مجرد می باشد و تا کنون ازدواج نکرده است، هر چند که شایعات زیادی در مورد ازدواج وی وجود دارد. وی در یکی از مصاحبه هایش در پاسخ به این سوال که آیا ازدواج کرده ای؟ با خنده می گوید، خوشبختانه ازدواج نکرده ام؛ ازدواج یک اتفاق بی برنامه است که باید خود به خود پیش آید.

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلف

اکنون بعد از مطالعه بیوگرافی سعید معروف می توانید، عکس های جدید و منتشر شده وی در اینستاگرام و سایت های مختلف را مشاهده نمایید.

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلف عکس محمدرضا گلزار و سعید معروف در یک رستوران

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلفسعید معروف و مهدی مهدوی

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلف عکسی از جشن تولد سعید معروف

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلفمهدی پاکدل در کنار سعید معروف و مهدی مهدوی بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلفعکس و بیوگرافی سعید معروف

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلفسعید معروف و خواهر زاده اش بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلفعکس اینستاگرامی سعید معروف

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلفعکس سعید معروف والیبالیست ایرانی

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلفسلفی والیبالیست های مشهور ایرانی در کنار هم

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلفسعید معروف در اکران یک فیلم سینمایی

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلفنیکی کریمی و سعید معروف

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلفسعید معروف در کنار هوادارانش

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلفسعید معروف و محمد موسوی بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلف

افتخارات ملی سعید معروف مدال برنز قهرمانی جوانان جهان ۲۰۰۳ مدال نقره قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۰۳ مدال طلا جام کنفدراسیون والیبال آسیا ۲۰۰۸ مدال نقره قهرمانی آسیا ۲۰۰۹ مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ مدال طلا جام کنفدراسیون والیبال آسیا ۲۰۱۰ مدال طلا قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ مدال طلا بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ مدال برنز جام قهرمانان بزرگ جهان ۲۰۱۷ مدال طلا بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلف افتخارات باشگاهی قهرمانی لیگ قهرمانان والیبال اروپا ۲۰۱۵ با زنیت کازان قهرمانی سوپر لیگ والیبال روسیه ۲۰۱۵ با زنیت کازان قهرمانی قهرمانی باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۴ با متین قهرمانی باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۰۸ با پیکان قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران در سال ۱۳۹۲ با متین قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران در سال ۱۳۹۰ با کاله قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران در سال ۱۳۸۳ با صنام بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلف افخارات فردی مرد سال والیبال ایران در سال ۱۳۹۵ – پرتال والیبال ایران جزو تیم ۲۰ ورزشکار برتر آسیا ۲۰۱۶ – لوموند بهترین پاسور انتخابی المپیک ۲۰۱۶ – سطح جهانی ورزشکار سال ایران ۱۳۹۴ – صدا و سیما مرد سال والیبال ایران ۱۳۹۴ – پرتال والیبال ایران بهترین پاسور لیگ برتر والیبال ایران ۱۳۹۴ – پرتال والیبال ایران ورزشکار سال ایران ۱۳۹۳ – ایسنا بهترین پاسور لیگ جهانی ۲۰۱۴ با ارزش‌ترین بازیکن قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ بهترین پاسور قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ بهترین پاسور انتخابی المپیک ۲۰۱۲ – سطح جهانی بهترین پاسور جام کنفدراسیون والیبال آسیا ۲۰۱۰ محبوب‌ترین بازیکن قهرمانی آسیا ۲۰۰۹ بهترین پاسور انتخابی المپیک ۲۰۰۸ سطح آسیا دومین ورزشکار سال ایران ۱۳۹۱

بیوگرافی سعید معروف و عکس های خاص و متفاوتش در مکان های مختلف

در این مطلب با بیوگرافی خواندنی سعید معروف والیبالیست سرشناس و باهوش ایرانی آشنا شدید. در صورت تمایل برای مشاهده بیوگرافی سایر ورزشکاران و هنرمندان مورد علاقه خود می توانید بر روی عکس بازیگران کلیک نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟