نفت سفید روستاهای خداافرین به شیوه الکترونیکی توزیع می‌شود


نفت سفید روستاهای خداافرین به شیوه الکترونیکی توزیع می‌شود

ت‌بریز-ایرنا - فرماندار خداآفرین گفت: دریافت نفت سفید برای خانوارهای بدون انشعاب گاز فقط با ثبت نام الکترونیکی و استفاده از کارت بانکی امکان پذیراست.

به گزارش ایرنا، علی امیری راد روز دوشنبه در جلسه بررسی مسایل و مشکلات سوخت در شهرستان خداآفرین با اعلام اینکه از تعدادیک هزار و ۸۲۲ خانوار دارای کالابرگ کاغذی تا کنون تعداد یک هزار و۱۶۱ خانوار معادل ۶۰ درصد خانوارهای شهرستان در طرح جدید توزیع الکترونیکی نفت سفید با استفاده از زیرساخت های بانکی ثبت نام کردند، اعلام کرد : کالا برگ کاغذی فاقد اعتبار بوده و تهیه نفت سفید تنها از طریق ثبت نام الکترونیکی و با استفاده از کارت بانکی امکان پذیر خواهدبود.

وی گفت: طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید با استفاده از زیرساختهای بانکی و با تمهیدات در نظر گرفته شده موجب تسریع و تسهیل امر سوخت رسانی به مردم خواهد شد و با استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک و با هماهنگی بین دستگاهها و بانک های عامل امکان دریافت سهمیه سوخت نفت سفید از طریق کارتهای بانکی سرپرستان خانوارها امکان پذیر می شود.

وی تاکید کرد: خانوارهایی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند تا پایان شهریور ماه با مراجعه به سامانه الکترونیکی و یا از طریق پرکردن فرم های مخصوص از طریق دفاتر پستی و یا فروشندگان نفت در روستاها اقدام کنند.

فرماندار خداآفرین همچنین با تاکید بر اینکه اداره گاز شهرستان باید بصورت ماهانه آمار و اطلاعات خانوارهای اشتراک پذیر گاز را به شرکت نفت اعلام کند، افزود: توزیع نفت سفید براساس زیرساخت بانکی با کارت بانکی سرپرستان از طریق دستگاههای پوز ثابت و سیار توسط فروشندگان نفت در سطح شهرستان انجام می شود.

۷۴۶۸/۳۰۷۱

معاون بازرگانی شرکت نفت استان آذربایجان شرقی نیز دراین جلسه،با اعلام اینکه در استان تعداد ۲۶هزار خانوار از کالا برگ نفت سفید استفاده می کنند گفت : شهرستان های خداآفرین وهشترود بیشترین مصرف سوخت نفت سفید را دارند

جمالی افزود : اجرای طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید با استفاده از زیرساخت بانکی علاوه بر خدمات رسانی بهتر به مردم عامل بازدارنده وموجب جلوگیری از قاچاق سوخت می شود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به عرضه سوخت گازوئیل نیز از طریق ثبت نام الکترونیکی گفت : سهمیه خانوارها برای دریافت نفت سفید براساس تعداد خانوار وشرایط جوی وجغرافیایی روستاها از مقدار ۲۵۰۰لیتر تا ۳۰۰۰لیتر درسال خواهد بود.

شهرستان خداآفرین با جمعیت ۳۴هزارنفری دارای سه شهر،سه بخش،هفت دهستان و۲۰۴روستاست

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت