لندکروزر دزرت آپس، آفرودری قهار و به‌یادماندنی


لندکروزر دزرت آپس، آفرودری قهار و به‌یادماندنی

اوایل ماه جاری میلادی بود که تصاویر تریلر زرهی و جذاب شرکت پاتریوت کمپرز منتشر شد. در برخی از تصاویر آن خودرو یک تویوتا لندکروزر هم در پس‌زمینه دیده می‌شد. پاتریوت کمپرز جزئیاتی از آن خودرو را منتشر نکرده بود اما اطلاعات بیشتری از این لندکروزر در دسترس است و همان‌گونه که انتظار دارید با... The post لندکروزر دزرت آپس، آفرودری قهار و به‌یادماندنی...

اوایل ماه جاری میلادی بود که تصاویر تریلر زرهی و جذاب شرکت پاتریوت کمپرز منتشر شد. در برخی از تصاویر آن خودرو یک تویوتا لندکروزر هم در پس‌زمینه دیده می‌شد. پاتریوت کمپرز جزئیاتی از آن خودرو را منتشر نکرده بود اما اطلاعات بیشتری از این لندکروزر در دسترس است و همان‌گونه که انتظار دارید با خودروی جذابی طرف هستیم.

لندکروزر دزرت آپس، آفرودری قهار و به‌یادماندنی
این کمپانی از تویوتا لندکروزر سوپرتورر رترو برای تولید خودرویی منحصربه‌فرد و جذاب استفاده کرده است. یکی از خاص‌ترین ویژگی‌های این خودرو پوشش بدنه‌ای است که گرافیک‌های به‌یادماندنی‌ای داشته و با رنگ قهوه‌ای روشن بدنه هماهنگی خوبی دارد. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به نشان تویوتای روی کاپوت، پوشش کرومی آینه‌های بغل، اسنورکل و نشان کلاسیک تویوتا روی جلوپنجره اشاره کرد. حتی روی صندلی را نیز پوششی از جنس پوست گوسفند پوشانده است.

لندکروزر دزرت آپس، آفرودری قهار و به‌یادماندنی
اما این خودرو چیزی بیش از جذابیت‌های بصری و ظاهری است. لندکروزر دزرت آپس موردبحث دارای ارتفاعی بیشتر از سطح زمین، کیسه‌های هوای عقب، دامپر فرمان JMACX، بوستر ترمز هیدرولیکی، باک سوخت 180 لیتری و اگزوز افترمارکتی می‌باشد. همچنین آپشن های زیادی در دسترس است که شامل مواردی همچون باتری دوم، سیستم صوتی آلپاین، صندلی‌های ریکارو، دوربین دنده‌عقب و… می‌باشد.

لندکروزر دزرت آپس، آفرودری قهار و به‌یادماندنی
قیمت این خودرو از 128110 دلار آغاز می‌شود و گفته شده که تنها به مدت محدودی این خودرو تولید خواهد شد. با توجه به اینکه تنها 20 دستگاه از خودروی قبلی تریلر X1-N ساخته شده بنابراین بهتر است برای خرید این نسخه از لندکروزر هم عجله کنید.

لندکروزر دزرت آپس، آفرودری قهار و به‌یادماندنی
دو خودروی پاتریوت کمپرز واقعاً احساس‌برانگیز هستند و از طراحی رترو و جذابی سود می‌برند. البته با آفرودرهای ارزان‌قیمتی طرف نیستیم ولی باید دانست که آفرود خوب با هزینه‌های بالایی همراه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک