جلوگیری از 339 مورد ساخت و سازغیرمجاز و تجاوز به حریم راه در استان اردبیل


جلوگیری از 339 مورد ساخت و سازغیرمجاز و تجاوز به حریم راه در استان اردبیل

اردبیل - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 339 مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازغیرمجاز در استان شناسایی، توقف و قلع و قمع شد.

به گزارش ایرنا ، علی صبحی روز دوشنبه در بازدید از حوزه استحفاظی اردبیل در گردنه حیران افزود: از این تعداد ۱۴۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی، به ۱۴۴ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۴۹ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در چهار ماه گذشته قلع و قمع شده است.

وی بیان کرد: گشت‌های راهداری بطور مرتب در جاده‌ها حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند۳۷۳ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسائی، برخورد و قلع و قمع کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل راه و حریم آن را سرمایه ارزشمند ملی دانست و اضافه کرد: راهداران برای حفاظت و صیانت از این مهم با همه توان شبانه‌روزی تلاش کرده و با متخلفان با قاطعیت برخورد می‌کنند.

صبحی ،نصب بیش از هزار و ۸۰۰ عدد تابلوی الزامی در راه‌ها را یادآور شد و افزود: در مدت یاد شده ۶۷۰ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی توسط راهداران در جاده‌های استان اردبیل نصب شده است.

وی گفت: ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت در نقاط مختلف استان اردبیل توسط راهداران انجام شده و ۲۰ کیلومتر دیگر نیز در دست اجراست.

او اضافه کرد: راهداران همچنین در مدت یادشده شستشوی هشت هزار و ۳۵۰ عدد تابلو، تسطیح ۷۸۵ کیلومتر راه، اصلاح سه هزار و ۷۰۰ مترطول شیب شیروانی راه‌ها و هزارو ۱۳۲ شاخه گاردریل را تعمیر و نصب کنند.

۶۰۱۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو