درگ برادران بزرگ و کوچک! آئودی R8 قدیم در برابر TTS جدید


درگ برادران بزرگ و کوچک! آئودی R8  قدیم در برابر TTS جدید

بازهم مت واتسون با مسابقه‌ی جالب دیگری ظاهر شده است. این بار دو آئودی با فاصله‌ی سنی 11 ساله در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند. همان‌گونه که می‌دانید فاصله‌ی 11 ساله‌ی بین دو خودرو به معنی فاصله‌ی بسیار زیاد فنی و تکنولوژیکی بوده و پیشرفت‌های صورت گرفته در بخش‌هایی همچون اگزوز، ساختار و آئرودینامیکی را نیز... The post درگ برادران بزرگ و کوچک!...

بازهم مت واتسون با مسابقه‌ی جالب دیگری ظاهر شده است. این بار دو آئودی با فاصله‌ی سنی 11 ساله در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند. همان‌گونه که می‌دانید فاصله‌ی 11 ساله‌ی بین دو خودرو به معنی فاصله‌ی بسیار زیاد فنی و تکنولوژیکی بوده و پیشرفت‌های صورت گرفته در بخش‌هایی همچون اگزوز، ساختار و آئرودینامیکی را نیز باید به این‌ها اضافه کرد. خب پس وقتی جدیدترین نسل آئودی TTS در برابر R8 2008 قرار می‌گیرد برنده کاملاً مشخص خواهد بود نه؟ البته بهتر است که ویدئو را تماشا کنید چراکه ما نتیجه را لو نمی‌دهیم.

درگ برادران بزرگ و کوچک! آئودی R8  قدیم در برابر TTS جدید
فرضیه‌ی این مسابقه ساده است. آئودی TTS صفرکیلومتر در بریتانیا حدود 45 هزار پوند قیمت دارد و تقریباً یک R8 2008 کارکرده را نیز می‌توان با همین قیمت پیدا کرد. 11 سال پیش نسخه‌ی مجهز به گیربکس دستی آئودی R8 V8 با قیمت حدود 95 هزار پوندی عرضه می‌شد. خب حالا سؤال ما این است: اگر شما این میزان پول را داشتید کدام‌یک را ترجیح می‌دادید؟

درگ برادران بزرگ و کوچک! آئودی R8  قدیم در برابر TTS جدید
از نظر مشخصات فنی باید گفت TTS به پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربوی 306 اسب بخاری مجهز بوده و این نیرو از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ ها فرستاده می‌شود. برادر بزرگ‌تر و مسن‌تر هم از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4.2 لیتری تنفس طبیعی 424 اسبی سود برده و به یک گیربکس 6 سرعته دستی مجهز است. TTS به لانچ کنترل مجهز است اما وزن هر دو خودرو تقریباً مشابه است. آیا R8 به پیشرانه‌ی قوی‌تر خود تکیه می‌کند یا اینکه TTS با تعویض‌های سریع‌تر دست برتر را خواهد داشت؟


همچون اکثر درگ های برگزار شده توسط CarWow، این مسابقه شامل درگ های استارت، رولینگ و ترمز می‌باشد.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !