عرضه عنوان بعدی بازی اسنایپر در ماه نوامبر


عرضه عنوان بعدی بازی اسنایپر در ماه نوامبر

شرکت CI Games اعلام کرده است که عنوان Sniper: Ghost Warrior Contract در 22 نوامبر سال جاری عرضه خواهد شد.

عرضه عنوان بعدی بازی اسنایپر در ماه نوامبربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Sniper: Ghost Warrior یکی از بازی‌های پر طرفدار سبک شوتر است که از سال ۲۰۱۰ عرضه آن آغاز شد. این عنوان توسط شرکت CI Games ساخته شده و قرار است این استودیو نسخه جدید آن را نیز به زودی وارد بازار کند. شرکت CI Games به تازگی اعلام کرده که نسخه جدید بازی Sniper: Ghost Warrior که Sniper: Ghost Warrior Contracts نام دارد، قرار است از تاریخ ۲۲ نوامبر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه شود. بنابر اعلام شرکت سازنده بخشی از نسخه جدید این بازی در نقشه و محیط نسخه قبلی این مجموعه جریان خواهد داشت و بخش دیگر این بازی در محیط و نقشه‌ای که به تازگی توسط استودیو CI Games طراحی شده است ادامه پیدا می‌کند. نسخه قبلی این بازی که Sniper: Ghost Warrior 3 نام داشت و یکی از بازی‌های ناامیدکننده این سری لقب گرفت، در نسخه جدید این مجموعه به جای تمرکز بر روی بازی جهان باز، روی ماموریت‌ها تمرکز شده است؛ ظاهرا شرکت CI Games قصد دارد از این طریق گذشته بد مجموعه Sniper: Ghost Warrior را جبران کند. در این نسخه بازیکنان می‌توانند ماموریت‌های اضافی را که در بازی وجود دارد انجام دهند تا از این طریق به پول و XP اضافی دست پیدا کنند.

عرضه عنوان بعدی بازی اسنایپر در ماه نوامبر

همچنین در عنوان جدید Sniper: Ghost Warrior حالت جدیدی به بازی اضافه شده است که Scope Mode نام دارد و در آن گیمر روش جدیدی از تیراندازی را تجربه خواهد کرد؛ طبق اعلام شرکت CI Games، در این بخش از بازی گیمر باید از تاکتیک‌های خاصی برای تیراندازی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اطلاعاتی جدید از بخش فوتبال خیابانی بازی FIFA 20

علاوه بر این در Sniper: Ghost Warrior Contracts هواپیمای بدون سرنشین، برجک تیرانداری و بمب‌های چسبنده به عناصر بازی اضافه شده‌اند. گیمر در این نسخه هم می‌تواند از صدا خفه کن در سلاح خود استفاده کند و دشمنان را به صورت مخفیانه از بین ببرد. در این نسخه از بازی برای بخش چند نفره نیز نقشه جدیدی طراحی شده است که گیمر را جذب خود خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر نشده و باید تا زمان عرضه این بازی صبر کرد.

انتهای پیام/

عرضه بازی Sniper: Ghost Warrior Contract در ماه نوامبر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022