راهیابی گروه نمایش شهرآشوب بروجرد به جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند»


راهیابی گروه نمایش شهرآشوب بروجرد به جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند»

گروه فرهنگی ـ گروه نمایش شهر آشوب بروجرد با دو نمایش در دهمین جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند» لاهیجان شرکت دارد.

راهیابی گروه نمایش شهرآشوب بروجرد به جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند»به گزارش ایکنا از لرستان، هنرمند بروجردی پژمان شاهوردی و گروه شهر آشوب به‌عنوان تنها گروه تئاتر کشور با دو نمایش در دهمین جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند» لاهیجان حضور یافته است.
دهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند» لاهیجان در دو بخش مسابقه و کودک برگزار می‌شود که با فراخوان جشنواره یکصد و شصت و هشت اثر به دبیرخانه این جشنواره از سراسر کشور ارسال شده که از این تعداد ١٤٤ اثر در بخش مسابقه و مابقی نیز در بخش کودک پذیرفته شده است.
فعالیت نمایشی دهمین جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند» لاهیجان، از روز یک‌شنبه، ٢٧ مرداد ماه با ۳۰ اجرا توسط هنرمندان سراسر کشور در هشت نقطه شهر لاهیجان آغاز شده است .
از میان آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره با نظر داوران ١٤ اثر در بخش مسابقه و پنج اثر نیز در بخش کودک به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شده است.
دهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از ٢٦ الی ٢٩ مردادماه جاری به مدت سه روز در این شهر برگزار می‌شود، و در طول برگزاری جشنواره آثار برگزیده در هشت نقطه این شهر به اجرا درخواهد آمد.
خوشبختانه باز هم هنرمند پر افتخار و فرهیخته بروجرد پژمان شاهوردی و گروه شهر آشوب توانستند با رأی هیأت داوران با دو نمایش به‌عنوان تنها گروه تئاتر کشور در این جشنواره حضور یافته است.
پژمان شاهوردی و گروه نمایش «شهرآشوب» با دو‌ نمایش «دیفرنس» به‌عنوان نمایش برگزیده جشنواره ملی «ارس» و نمایش «کودک کار» در بخش کودک این جشنواره حضور دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی