بزرگداشت غدیر ادای دین به شهدا و مبارزه با فساد و زورگویی است


بزرگداشت غدیر ادای دین به شهدا و مبارزه با فساد و زورگویی است

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان‌اینکه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای تحقق پیام غدیر به شهادت رسیدند تا حکومت دینی تشکیل و احکام الهی اجرا شود، گفت: لذا حضور در جشن‌های غدیر و اطعام دیگران در این روز نوعی ادای دین به شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت مردم در برنامه‌های جشن عید غدیر خم، اظهار کرد: حضور مردم در جشن های غدیریه اعلام علاقه قلبی به امیرالمومنین (ع) است علاقه ای که نسبت به هیچ کس دیگری اینچنین نیست.

دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیر اضافه کرد: این علاقه قلبی وقتی بروز کرد مودت نامیده می شود، و این تفاوت مودت با محبت است یعنی تا زمانی که بروز نکند تنها محبت است و زمانی که بروز یابد و عملیاتی شود، مودت است.

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه مشارکت در جشن‌های عید غدیر خم نوعی دفاع از مظلومیت امیرمومنان(ع) و مقابله با باج‌گیری و غصب پست‌ها از سوی دیگران نیز است، تصریح کرد: گرایش به غدیر و بزرگداشت آن مبارزه با فساد و استبداد و زورگویی و باج‌گیری است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای تحقق غدیر به شهادت رسیدند، گفت: شهدا ایثارگری کردند تا حکومت دینی تشکیل و احکام الهی اجرا شود لذا حضور در جشن‌های غدیر و اطعام در این روز ادای دین به شهدا است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، حضور مردم در این جشن‌ها حمایت از انقلاب اسلامی و مطالبه از مسئولان برای برپایی حکومت عدل علوی است.

پایان پیام/376

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش