بزرگداشت خوب غدیر با تلاش بنیاد بین‌المللی غدیر


بزرگداشت خوب غدیر با تلاش بنیاد بین‌المللی غدیر

امام جمعه شیراز، در مورد اهمیت عید بزرگ غدیر عنوان کرد: تلاش هایی که در سالیان اخیر بنیاد بین المللی غدیر شروع کرده تا بزرگداشت ایام غدیر به خوبی و شایسته آنچه که باید باشد رخ دهد جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت‌الله «لطف الله دژکام»، در جلسه جامعه روحانیت شیراز، ایام دهه ولایت و عید سعید غدیر خم را گرامی داشت.

امام جمعه شیراز با تاکید بر اهمیت عید غدیر به عنوان بزرگترین عید شیعیان گفت: تلاشی که در سال‌های اخیر توسط بنیاد بین المللی غدیر برای بزرگداشت شایسته ایام غدیر به انجام رسیده است جای تقدیر فراوان دارد.

امام جمعه شیراز ادامه داد: «حجت الاسلام احمدی» در شیراز اقدامات مطلوبی برای بزرگداشت عید غدیر انجام داده است که با حمایت مطلوب مدیران استان همراه شده است.

وی اضافه کرد: این اقدامات موجب شده است تا غدیر در میان سایر اعیاد به عنوان بزرگ‌ترین عید اسلامی نشان داده شود و بر ماست که عید غدیر را هر سال باشکوه‌تر و مردمی‌تر از سال قبل برگزار کنیم تا دوستی به امیر مومنان و ولایت او در جامعه مورد گسترش بیشتری قرار بگیرد.

آیت الله دژکام با تبریک تولد امام هادی (ع) ابراز امیدواری کرد تا در این بازار دنیایی با محبت به اهل بیت بتوانیم بهترین سود را ببریم.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شاهزاده هودونگ در جومونگ بعد از 15 سال