188 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در طرح کاشف 3 دستگیر شدند


رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 188 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در طرح کاشف سه خبر داد.

به گزارش فانوس، سردار حسین رحیمی امروز در بازدید از طرح کاشف پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: سومین طرح کاشف سه با هدف برخورد با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف برخورد با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: در این طرح ۱۸۸ سارق حرفه‌ای تحت عنوان ۴۵ باند دستگیر شدند که 56 درصد از سارقان بازداشت شده در طرح کاشف سابقه‌دار هستند. سارقان بازداشت شده در طرح کاشف تا شب گذشته به 2 هزار و 400 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.

188 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در "طرح کاشف 3" دستگیر شدند

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری یک باند شش نفره تحت عنوان سرقت مسلحانه سخن گفت و افزود: این باند در یکی از سرقت‌‌های مسلحانه در صرافی‌های میدان فردوسی اقدام به سرقت مسلحانه به ارزش ۱۳ هزار یورو کردند.

وی در ادامه به طرح "صاعقه‌ یک" اشاره کرد و گفت: طرح صاعقه به منظور برخورد با موتورسیکلت‌سوارانی که اقدام به موبایل‌قاپی و کیف‌قاپی می‌کنند و با بهره‌گیری از 500 موتورسوار پلیس به صورت نامحسوس به اجرا درآمده و تلاش بر این است که در هر ماه این طرح چندین بار اجرا شود و به لطف خدا بعد از اجرای این طرح ۳۰ تا ۴۰ درصد قاپ‌زنی‌ها در پایتخت کاهش یافته است.

188 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در "طرح کاشف 3" دستگیر شدند

سردار رحیمی با بیان اینکه در این طرح در مرحله نخست 371 نفر دستگیر شدند، تصریح کرد: این سارقان موبایل‌قاپ و کیف‌قاپ‌های حرفه‌ای پایتخت بودند که به لطف خدا و تلاش ماموران پلیس دستگیر شدند.

188 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در "طرح کاشف 3" دستگیر شدند

خبرنگار: فرید حائری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد